رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی همت بسیجیان و حفظ روحیه بسیجی در ارکان و آحاد کشور را عامل مهمی در اثبات حقانیت نظام اسلامی و عهد شکنی دشمنان معرفی و اعلام کرد: تفکر بسیجی در همه ارکان بانک کشاورزی فعلیت پیدا کرده است.

به گزارش اخبارپول، خدارحمی که عصر روز یکشنبه ۳۰دی ماه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج این بانک سخن می‌گفت، با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: همکاران ما که با روحیه بسیجی در سال‌های نه چندان دور،از سرحدات و مرزهای کشور اسلامی دفاع کردند، امروز نیز به اشکال دیگری در عرصه اقتصادی، تامین و امنیت مواد غذایی از کیان، عظمت و حیثیت انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی گفت: این روحیه را مدیون همکاران بسیجی می دانیم. روحیه ای که از حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار و معمار انقلاب الگو گرفته شده و از سوی رهبر معظم و فرزانه انقلاب هدایت و مدیریت می شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی توضیح داد: به شخصه به این روحیه بسیجی افتخار می کنم و اعتقاد راسخ دارم اگر حرکت کشور با وجود همه دشمنی ها وعهد شکنی ها به سمت و سوی سربلندی و تعالی پیش می‌رود از همین روحیه ایثارگری و تفکربسیجی ناشی می‌شود. با چنین روحیه ای بود که در عرصه جنگ وجهاد مقابل صدامیان و متحدانش ایستادیم و دشمنان را به عقب راندیم و امروز با حفظ همان روحیه در عرصه تعامل با دنیا منطق قوی و اعتماد به نفس بالای خود را به نمایش گذاشتیم و ماموریت سنگین مذاکره و توافق با دنیا را، بدون عقب نشینی از آرمان‌های خود، پیش بردیم و حقانیت خود را به اثبات رساندیم.

خدارحمی در پایان افزود: آرزوی امام راحل وجود ۲۰ میلیون بسیجی در ایران اسلامی بود و امروز خوشحالیم درچهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، کشوری داریم که صاحب ۸۰ میلیون بسیجی و تفکر بسیجی است. رجاء واثق دارم که با چنین نیروهای عظیم و مخلصی عزت و سربلندی کشوررا حفظ و حراست خواهیم کرد.

شایان ذکر است، در این مراسم که با حضور داور ماهی کار عضو هیئت مدیره این بانک، علیرضا زمانی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی دارایی، مدیران امور و جمعی از همکاران بسیجی برگزار شد؛ از خدمات و تلاش‌های مرتضی خزایی فرمانده پیشین حوزه مقاومت بسیج بانک کشاورزی که به درجه رفیع بازنشستگی رسید، قدردانی و محمد صدیق به عنوان سرپرست این حوزه معرفی شد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=124948
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تفکر بسیجی در همه ارکان بانک کشاورزی فعلیت پیدا کرده است
تفکر بسیجی در همه ارکان بانک کشاورزی فعلیت پیدا کرده است
تفکر بسیجی در همه ارکان بانک کشاورزی فعلیت پیدا کرده است
تفکر بسیجی در همه ارکان بانک کشاورزی فعلیت پیدا کرده است
تفکر بسیجی در همه ارکان بانک کشاورزی فعلیت پیدا کرده است