در پی برگزاری سلسله نشست های مدیران ستادی و عملیاتی بانک با مشتریان، چهارمین و پنجمین دوره این نشست ها با هدف بررسی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات حوزه های حقوقی و مطالبات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش اخبارپول، در این نشست ها که ۱۷ و ۱۸ دی ماه سال جاری در محل مرکز ارتباطات مردمی و پاسخگویی بانک رفاه برگزار شد، عمید مدیر امور حقوقی و مطالبات و حجاری مدیر امور فناوری اطلاعات و رؤسای اداره های ذی ربط آنها طی دو ساعت نشست و گفت وگو مستقیم با مشتریان، به مسائل و چالش های جاری بانک در حوزه های مذکور پاسخ گفتند.

قابل ذکر است این نشست ها برای سایر حوزه های عملیاتی بانک رفاه نیز برگزار خواهد شد.

*بیشتر بخوانید

انتصاب در بانک رفاه

پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=124137
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

نشست های تلفنی بانک رفاه با مشتریان
نشست های تلفنی بانک رفاه با مشتریان
نشست های تلفنی بانک رفاه با مشتریان
نشست های تلفنی بانک رفاه با مشتریان
نشست های تلفنی بانک رفاه با مشتریان