آیین نکوداشت مربیان برتر کشور در سال ۱۳۹۶ و رونمایی از طرح مربی کارت کوثر برگزار شد

به گزارش اخبارپول، آیین نکوداشت مربیان برتر کشور در سال ۱۳۹۶ و رونمایی از طرح مربی کارت کوثر با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، بیژن ذوالفقار نسب رئیس کانون مربیان فوتبال کشور، علی نجفی سرپرست مدیریت شعب شرق استان تهران و جمعی از پیشکسوتان و مربیان فوتبال کشور در تالار قلم کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

بنابر این گزارش، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در این مراسم اظهار کرد: تجلیل از مربیان و پیشکسوتان در عرصه فوتبال و همچنین در سایر رشته‌های ورزشی که موفقیت‌هایی را کسب کرده اند باید تدوام داشته باشد. سال ۹۷ سال پر رویدادی برای ورزش کشور ما بود و اگر ما توانستم به موفقیت‌هایی دست پیدا کنیم به خاطر تلاش و زحمات شما مربیان بوده است.

علی نجفی سرپرست مدیریت شعب شرق استان تهران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط موسسه اعتباری کوثر در امر ورزش اذعان کرد: موسسه اعتباری کوثر در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی، هدف گذاری خود را در حمایت از تیم های مطرح فوتبال کشور از جمله پرسپولیس، استقلال و تراکتور سازی تبریز قرار داده است.

وی افزود: در راستای حمایت از جامعه ورزشی کشور، طی برگزاری جلسات متعدد با کانون مربیان فوتبال کشور و بر اساس نیازسنجی ها و تعاملات صورت گرفته، توافق اولیه جهت اجرای طرح مربی کارت کوثر با هدف ارائه خدمات ویژه به جامعه فرهیخته و ارزشمند مربیان فوتبال کشور در دستور کار قرار گرفت، و امروز شاهد به ثمر نشستن این طرح هستیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن معرفی و قدردانی از مربیان برتر کشور در رشته های مختلف فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال پایه آقایان و بانوان از طرح مربی کارت کوثر رونمایی شد.

*بیشتر بخوانید

معارفه مدیر جدید شعب شرق استان تهران موسسه اعتباری کوثر

برگزاری بیست و سومین هم اندیشی سراسری معاونین و مدیران موسسه کوثر


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=123804
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مربی کارت کوثر رونمایی شد
مربی کارت کوثر رونمایی شد
مربی کارت کوثر رونمایی شد
مربی کارت کوثر رونمایی شد
مربی کارت کوثر رونمایی شد
مربی کارت کوثر رونمایی شد
مربی کارت کوثر رونمایی شد