تعامل با بیمه‌گذاران در بیمه کوثر

تعامل با بیمه‌گذاران یک اصل مهم در بیمه کوثر است و به همین منظور، مدیرعامل بیمه‌کوثر به صورت حضوری پاسخگوی ذی‌نفعان بود.

به گزارش اخبارپول، مدیرعامل شرکت برای گره‌گشایی از مشکلات ذی‌نفعان و برقراری ارتباط موثر با بیمه‌گذاران، نمایندگان و بیمه‌شدگان در تهران، میدان نوبنیاد، خیابان شهید لنگری، شماره۱۱ با آنان ملاقات کرد.

این مراسم با استقبال خوب و گسترده مشتریان برگزار شد و آنان ضمن دیدار با مدیرعامل مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف بیان کردند. مجید مشعلچی فیروزآبادی نیز پس از شنیدن سخنان و دغدغه‌های حاضران به آنان پاسخ گفت و قول مساعد داد دستور پیگیری مسائل مطرح شده را در کوتاه‌ترین زمان خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین دلمشغولی ما در سال‌جاری رسیدگی به مشکلات ذی‌نفعان بوده است، تصریح کرد: تلاش فراوان برای ارتقای سامانه پاسخگویی، تجهیز و افزایش شبکه خسارت سیار، پاسخگویی سریع به شکایات واصله، واریز سود عادلانه در موعد قانونی به حساب سهام‌داران، واریز سود مشارکت به حساب دارندگان بیمه‌های زندگی و پژوهش‌های رضایت‌سنجی به‌منظور شناخت گلوگاه‌ها و نقاط ضعف شرکت و همچنین انتظار‌های مشتریان و ذی‌نفعان گوشه‌ای از کارهایی بوده که شرکت طی دو سال اخیر با جدیت دنبال کرده است.

مدیرعامل بیمه کوثر ادامه داد: این موضوع، نشانگر میزان اهمیت و ارزشی است که ما برای همه ذی‌نفعان اعم از بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان، زیان‌دیدگان، سهام‌داران و سایرین قایل هستیم.

مشعلچی در پایان با اشاره به آثار مثبت این فعالیت‌ها در افزایش رضایت مشتری و ارتقای جایگاه شرکت در نگاه نهاد ناظر و به‌ویژه مشتری افزود: برای نمونه باید بگویم که پاسخگویی به شکایات رسیده به شرکت در دوسال اخیر از ۵۰ روز به شش کاهش یافته است.

*بیشتر بخوانید

بیمه کوثر بیش از ۹۰۰ میلیون تومان خسارت به زیان‌‌دیده خراسانی داد

مدیران سرپرستی بیمه کوثر حکم گرفتند


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=123016
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

پاسخگویی حضوری مدیرعامل بیمه‌کوثر به ذی‌نفعان
پاسخگویی حضوری مدیرعامل بیمه‌کوثر به ذی‌نفعان
پاسخگویی حضوری مدیرعامل بیمه‌کوثر به ذی‌نفعان
پاسخگویی حضوری مدیرعامل بیمه‌کوثر به ذی‌نفعان
پاسخگویی حضوری مدیرعامل بیمه‌کوثر به ذی‌نفعان