دکتر بت‌شکن؛ حضور پیشکسوتان، سرعت موفقیت بانک اقتصادنوین را دو چندان کرده استمدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: حضور همکاران پیشکسوت باتجربه در بانک اقتصادنوین سرعت موفقیت این بانک را در ۱۲ سال گذشته دو چندان کرده است.
به گزارش پول پرس، دکتر محمدهاشم بت‌شکن در جمع پیشکسوتان با تجربه این بانک گفت: در سازمان‌های نوپا و جدیدالتاسیس نیروهای با تجربه نقش تعیین کننده‌ای در پیشبرد اهداف بانک و تربیت نیروی انسانی ایفا می‌کنند که خوشبختانه بانک اقتصادنوین به عنوان طلایه‌دار نظام بانکی خصوصی کشور در این بخش از مزیت رقابتی برخودار بوده است.
وی افزود: در سال‌های گذشته همکاران پیشکسوت با تلاش و کوشش مثال‌زدنی خود علاوه بر پیشبرد اهداف بانک در بحث مراقبت و آموزش نیروی انسانی نیز نقش تاثیرگذار ایفا کرده‌اند که شرایط امروز نشان می‌دهد این عزیزان در کار خود موفق بوده‌اند.
وی اظهار داشت: پیشکسوتان سرمایه اصلی و فونداسیون بانک به شمار می‌روند.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین در ادامه ضمن قدردانی از زنجیره مدیریت ارشد بانک در سال‌های گذشته گفت: ایجاد بستر مناسب برای انتقال تجربه و دانش پیشکسوتان به جوانان از جمله روش‌های مدیریتی بانک اقتصادنوین در سنوات گذشته بوده است که امروزه به مزیت رقابتی این بانک تبدیل شده است.
علی‌اکبر حدادزادگان معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک اقتصادنوین نیز در این نشست طی سخنانی ضمن تشریح مشخصات همکاران پیشکسوت گفت: دانایی، تخصص، دانش، تفکر، تجربه، اخلاق مداری، صداقت و … از جمله شاخص‌هایی است که در وجود تک تک همکاران پیشکسوت بانک اقتصادنوین موج می‌زند.
وی با اشاره به نقش موثر پیشکسوتان در بانک اقتصادنوین، گفت: بانک اقتصانوین به پشتوانه توانایی‌های همکاران با تجربه در مسیر موفقیت قرار گرفته و خوشبختانه این روند در طی تمام سال‌های گذشته استمرار داشته و همچنان هم ادامه دارد.
وی افزود: تخصص و دانش همکاران جوان بانک حاصل تلاش و آموزش‌های همکاران پیشکسوت بانک است که موفقیت بانک را تضمین خواهد کرد.
در این مراسم که علاوه بر مدیرعامل و معاون سرمایه انسانی بانک اقتصادنوین حمید رحمتیان مشاور مدیرعامل بانک اقتصادنوین نیز حضور داشت، تعدادی از همکاران پیشکسوت بانک اقتصادنوین نیز خاطرات و پیشنهادات خود را به اطلاع مدیرعامل این بانک رساندند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=12231
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تقدیر از پیشکسوتان اقتصاد نوین
تقدیر از پیشکسوتان اقتصاد نوین
تقدیر از پیشکسوتان اقتصاد نوین
تقدیر از پیشکسوتان اقتصاد نوین
تقدیر از پیشکسوتان اقتصاد نوین