سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا گفت: “سینا تک” از ایده هایی که بتوانند چهره بازار کسب و کار را تغییر دهند، حمایت می کند.

به گزارش اخبارپول، مجید هادی در خصوص ضرورت تشکیل شرکت سینا تک اظهار کرد: در حال حاضر فین تک ها و استارتاپ ها به سمتی حرکت می کنند که بتوانند چهره کسب و کارها را تغییر دهند.

وی اضافه کرد: بخش مالی و بانکی نیز از این تغییرات مستثنی نبوده است.خصوصا با توجه به رشد مفهوم بلاک چین و موضوعاتی مانند ارز رمزها، وام دهی های نفر به نفر، crowdfunding و …، انتظار این است که این تغییرات تکنولوژی مانند یک بهمن در آینده نه چندان دوری چهره کسب و کار بانکی را به صورت کامل تغییر دهد.

سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا افزود:  اگر کسب و کارها خود را با این شرایط جدید وفق ندهند و در آینده از تکنولوژی های جدید عقب بمانند، زیان های جبران ناپذیری را متحمل می شوند.

وی بیان کرد: در این زمینه کاری که بانک سینا انجام داده، این است که در شرکت سینا تک به عنوان (vc (venture capital سرمایه گذاری کرده است.

هادی درباره نحوه عملکرد شرکت سینا تک یادآورشد: عملکرد این شرکت در حوزه فین تک ها و استارتاپ های مالی، سرمایه گذاری خطر پذیر است.

وی اظهار کرد: شرکت سینا تک در این دوره کوتاه عمر خود که فعالیتش را استارت زده، بالغ بر ۵۰ طرح و پیشنهاد استارتاپی را مطالعه کرده و در این مرحله به ۲ برنامه برای سرمایه گذاری رسیده است که حوزه های آن بحث بیمه و بحث بازار سرمایه را در بر می گیرد و مراحل نهایی آن در حال طی شدن هستند.

سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا با بیان اینکه مباحث و سرمایه گذاری فین تک ها بحث جدایی است که خارج از بانک و به صورت مستقل از سمت سینا تک پی گیری می شود، خاطرنشان کرد: سینا تک از ایده هایی که نسل جدید و نو در گروه های کوچک و چند نفره، مشغول ایده پردازی هستند، حمایت می کند.

هادی در پایان افزود: از این تعداد بی شمار ایده ها ممکن است یک تعدا ار آنها بسیار موفق باشند و به نتیجه برسند و چهره بازار کسب و کار را به صورت کامل تغییر دهند.

*بیشتر بخوانید

اختلال موقت در ارائه خدمات بانک سینا

رشد ۱۲۴ درصدی خالص سود بانک سینا


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=121749
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

حمایت «سینا تک» از ایده های خلاق
حمایت «سینا تک» از ایده های خلاق
حمایت «سینا تک» از ایده های خلاق
حمایت «سینا تک» از ایده های خلاق
حمایت «سینا تک» از ایده های خلاق
حمایت «سینا تک» از ایده های خلاق
حمایت «سینا تک» از ایده های خلاق