نشست استانی کارکنان حوزه مازندران موسسه اعتباری کاسپین با حضور مدیرعامل، معاونان، روسای ادارات، شعب و تمام کارکنان این حوزه در مرکز استان برگزار شد.

به گزارش اخبارپول، علی نعیمی مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین درآغاز نشست کارکنان حوزه مازندران با قدردانی از همکاری و همدلی کارکنان اظهار کرد: شما در خط مقدم مبارزه با بحران سازی علیه کاسپین ایستادید و موسسه را سر پا نگه داشتید و من امروز اینجا آمده ام تا از نزدیک به شما جهادگران عرصه اقتصاد کشور خداقوت بگویم و قدردانی کنم.

وی با تایید اثربخشی استراتژی های به کار گرفته شده در کاسپین، خاطرنشان کرد: موسسه کاسپین نیازمند استراتژی های جدید و برنامه های مدونی است که مقدمه و لازمه اجرایی کردن آنها جایگزینی رفتارهای سازمانی مبتنی بر اخلاق مداری با رفتارهای شخصی و فردی کارکنان است.

مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین با اشاره به کارآمدی رفتارهای سنتی مشتری مدارانه افزود: یکی از عوامل ماندگاری موسسه کاسپین، اعتمادسازی نشات گرفته از رفتارهای مشتری مدارانه شما کارکنان بود که خاستگاه تجلی اینگونه رفتارها در کارکنان نیز نوع تربیت و آموزش خانواده ها است.

نعیمی ادامه داد: با وجود هجمه های زیادی که بر ما وارد کردند، اما آنچه باعث ماندگاری کاسپین شد، رفتارهای اعتمادساز میان مردم بود که شما کارکنان، مدیران حوزه ها و و روسای شعب از خود به نمایش گذاشتید.

وی با بیان این مطلب که اولین استراتژی ما، اتصال موسسه کاسپین به شبکه شتاب بود، تاکید کرد: ابزار اصلی کار در هر موسسه مالی، اعتباری و یا بانک، شبکه شتاب است، اما وجود برخی مشکلات درون و برون سازمانی تاکنون مانع این کار شده که امیدواریم بزودی مرتفع شود.

مدیرعامل موسسه با تاکید بر عدم بدهکاری موسسه کاسپین تصریح کرد: طبق شاخص های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موسسه اعتباری کاسپین، حتی «یک ریال» به کسی یا جایی بدهکار نیست که ما و شما باید به این کارنامه سازمان مان مباهات کنیم.

نعیمی با اشاره به تدوین طرح و برنامه های هدفمند برای آینده کاسپین یادآور شد: کارهای قابل توجهی در بخش پشتیبانی و ثبت املاک شده و اقدامات زیربنایی راه اندازی اینترنت بانک، موبایل بانک، سامانه مشتریان، ترسیم چارت سازمانی انجام شده و برخی از کارها نیز مانند درجه بندی شعب، بحث آموزش کارکنان و اداره رفاهی در دست بررسی است که امیدوارم در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی در پایان نشست با بیان این مطلب که«مشتریان سرمایه ما هستند، اگر مشتری نباشد ما هم نیستیم»، با اشاره به اثربخش بودن رفتار اخلاق مدارانه در حفظ مشتری در دوران گذار ابراز امیدواری کرد؛ کارکنان شعب که در جبهه اول مواجهه با ارباب رجوع مستقرند، در دوران توسعه موسسه کاسپین نیز با استمرار تکریم مشتری حتی بیش از دوران گذار، نسبت به جذب مشتریان جدید سعی و تلاش کنند.

اتصال به شتاب حق مسلم موسسه کاسپین است

 در این مراسم عیسی بابایی، رئیس حوزه مازندران موسسه اعتباری کاسپین نیر اظهار کرد: ما نباید از قافله سایر بانک ها و موسسات در جذب منابع عقب بمانیم.

وی با اشاره به وضعیت «کاهش منابع نزد بانک ها» و مغتنم بودن این فرصت، تصریح کرد: اکثر مشتریان موسسه برای سپرده گذاری با شرایط جدید مراجعه می کنند که باید در روش جذب منابع تجدید نظر شود تا بتوان با جذب منابع جدید نسبت به ارایه خدمات بهتر به هموطنان برنامه ریزی کرد.

رئیس حوزه مازندران با بیان اینکه اتصال به شتاب از واجبات هر بانک و موسسه است، بیان کرد: وقتی که موسسه اعتباری کاسپین مثل سایر بانک ها دارای مجوز رسمی فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است پس، برای ارایه خدمات در خور شان مشتریان عزیز اتصال به شبکه شتاب حق مسلم موسسه کاسپین است.

گفتنی است در بخش پایانی همایش، کارکنان حوزه مازندران موسسه اعتباری کاسپین، اعضای هیات عامل با شرکت در یک میزگرد ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، برنامه های آتی حوزه فعالیت خود را برای شرکت کنندگان تشریح کردند.

*بیشتر بخوانید

ساختار سازی در موسسه کاسپین باوجود همه موانع و مشکلات

جریمه دیرکرد در موسسه کاسپین بخشیده می‌شود


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=121497
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مدیرعامل کاسپین: مشتریان ارزشمندترین سرمایه هستند
مدیرعامل کاسپین: مشتریان ارزشمندترین سرمایه هستند
مدیرعامل کاسپین: مشتریان ارزشمندترین سرمایه هستند
مدیرعامل کاسپین: مشتریان ارزشمندترین سرمایه هستند
مدیرعامل کاسپین: مشتریان ارزشمندترین سرمایه هستند
مدیرعامل کاسپین: مشتریان ارزشمندترین سرمایه هستند
مدیرعامل کاسپین: مشتریان ارزشمندترین سرمایه هستند