مدیرعامل بانک رفاه گفت: مشتریان در صدر اولویت ها و تصمیم گیری های بانک قرار دارند و الزامی است ارزش آفرینی برای ذی نفعان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش اخبارپول، محمدعلی سهمانی در گردهمایی روسای شعب منطقه سه این بانک با بیان این مطلب اظهار کرد: مشتریان باید به صورت دقیق و لحظه ای رصد و پایش شوند و برای رفع نیازها و درخواست‌های آنها برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

وی با اشاره به برنامه ها و اقدامات بانک در زمینه استقرار بانکداری جامع بیان کرد: استقرار موفقیت آمیز این مدل از بانکداری در گرو اتخاذ رویکرد برد-برد در تعامل مشتریان است؛ در صورتی که بانک و مشتریان از برقراری یک تعامل دو جانبه منتفع شوند، می توان گفت که بانکداری جامع استقرار کامل یافته است.

مدیرعامل بانک رفاه با قدردانی از تعامل و ارتباط نزدیک مدیریت شعب با سازمان تأمین اجتماعی و عملکرد خوب این منطقه در بحث اعطای تسهیلات به سازمان خاطرنشان کرد: یکی از برجسته ترین نقاط عملکردی این مدیریت هم افزایی و همکاری اثربخش، سازمان تأمین اجتماعی است.

وی با تاکید بر اتخاذ رویکرد تغییر و تحول و نقش آن در توسعه و تعالی بانک افزود: تغییر و تحول زمانی اثربخش است که به صورت همگانی و جمعی صورت بپذیرد. موفقیت بانک در گرو تعامل و هم افزایی تمامی ارکان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=120755
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مشتریان در صدر اولویت برنامه های بانک رفاه
مشتریان در صدر اولویت برنامه های بانک رفاه
مشتریان در صدر اولویت برنامه های بانک رفاه
مشتریان در صدر اولویت برنامه های بانک رفاه
مشتریان در صدر اولویت برنامه های بانک رفاه
مشتریان در صدر اولویت برنامه های بانک رفاه
مشتریان در صدر اولویت برنامه های بانک رفاه