جلسه روسای شعب مدیریت غرب بانک ایران زمین، با حضور مدیر، معاون و روسای شعب منطقه با هدف بررسی میزان دستیابی شعب به اهداف تعیین شده، در استان کرمانشاه برگزار شد.

شعب غربی بانک ایران زمین

به گزارش اخبارپول، در این جلسه تورج رستمی سلیمانی مدیر استانهای غرب کشور ضمن تجزیه و تحلیل آمار شعب بر تسهیل امور بانکی مشتریان، اعتبارات اسنادی، صدور ضمانت نامه، حصول درآمدهای غیرمشاع و رعایت اصول مشتری مداری تاکید کرد.

وی در این جلسه خاطرنشان کرد: با توجه به بازار رقابتی بین بانک ها و اهمیت مشتری مداری که از اصول بانکداری است، باید با توجه ویژه به نیروی انسانی کارآمد، خلاق و پرتوان و همچنین استفاده مداوم از آموزش جهت نیل به اهداف تلاش کنیم. به عبارت دیگر باید گفت: اگر رضایت مشتری کاهش یابد سهم بازار نیز کاهش خواهد یافت.

رستمی در جمع روسای شعب این مدیریت اظهار کرد: مدیران شعب باید افرادی مجرب، متخصص، فرصت طلب و ارزش آفرین برای مشتریان شعبه باشند.

وی افزود: از سوی دیگر مدیر شعبه نقش بسیار مهمی در شکل دهی و هدایت عوامل مؤثر بر کارایی شعبه نظیر کارکنان، جذب منابع، ارائه تسهیلات، بازاریابی و حتی سبک چیدمان شعبه دارد. این مسئولیت مدیران است که از حرفه ای بودن، آموزش مناسب دیدن و آگاهی کارکنان نسبت به کل خدمات ارائه شده توسط بانک اطمینان حاصل کنند.

گفتنی است در پایان این جلسه روسای شعب پیشنهاداتی را در خصوص پیشبرد اهداف تعیین شده، بیان کردند.

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=120579
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

سهم بازار بانک‌ها در گرو رضایت مشتری است
سهم بازار بانک‌ها در گرو رضایت مشتری است
سهم بازار بانک‌ها در گرو رضایت مشتری است
سهم بازار بانک‌ها در گرو رضایت مشتری است
سهم بازار بانک‌ها در گرو رضایت مشتری است
سهم بازار بانک‌ها در گرو رضایت مشتری است
سهم بازار بانک‌ها در گرو رضایت مشتری است