رئیس‌کل بانک مرکزی با بیان این‌که وام خرید مسکن تناسبی با شرایط فعلی بازار ندارد از برنامه این بانک برای اصلاح تسهیلات خرید مسکن خبر داد.

فعالیتهای تولیدی

به گزارش اخبارپول، عبدالناصر همتی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره اصلاح  وام خرید مسکن گفت: مطالعه اولیه در این زمینه داشته‌ایم اما چون به جمع‌بندی نرسیده آن را اعلام نمی‌کنم.

وی با بیان این‌که بایستی آثار تورمی افزایش تقاضا را هم مورد توجه قرار دهیم، اظهار کرد: ساختمان بخش مهمی است که اگر رونق بگیرد صنایع قبلی این بخش رونق خواهند گرفت.

رئیس‌کل بانک مرکزی با اشاره به این‌که منابع افزایش اعتبارات باید از یک جایی تأمین شود، تصریح کرد: این فرآیند باید بهینه شود؛ یعنی هم رونق ایجاد کنیم و هم این‌که آثار تورمی در این شرایط ایجاد نشود، تمهیدات خاصی می‌خواهد که در حال بررسی آن هستیم.

همتی همچنین عنوان کرد: در آینده نزدیک درباره این موضوع تصمیم‌گیری می‌کنیم. به‌نظرم باید وام خرید مسکن اصلاح شود، چون قبول دارم حجم وام‌های خرید دیگر جواب نمی‌دهد.

وی در پایان تأکید کرد:‌ درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم، ولی نمی‌خواهم الآن قولی بدهم که نتوانم به آن عمل کنم. معتقد هستم که باید کمتر حرف بزنیم.

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=119894
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تسهیلات خرید مسکن اصلاح می‌شود
تسهیلات خرید مسکن اصلاح می‌شود
تسهیلات خرید مسکن اصلاح می‌شود
تسهیلات خرید مسکن اصلاح می‌شود
تسهیلات خرید مسکن اصلاح می‌شود