کد خبر: 119359
سه شنبه 22 آبان 1397 - 6:48
مدیران عالی بانک رفاه در نشستی به صورت تلفنی و بی واسطه به سوالات مشتریان پاسخ دادند.
به گزارش اخبارپول، در این نشست مدیران عملیاتی بانک رفاه در استان تهران پاسخگوی مسائل مشتریان این استان شدند و راهکارهای لازم را ارائه دادند.
برهمین اساس، بانک رفاه برگزاری نشست تلفنی با مشتریان را در سایر حوزه های بانک نیز در دستور کار دارد و در نشست های مستمر به مسائل و چالش های مشتریان توسط مدیران حوزه های ذیربط پاسخ می گوید.
*ما را در سایر شبکههای اجتماعی دنبال کنید