دولت در قالب بخشنامه بودجه سال ۹۸، تکالیف جدیدی را برای شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و موسسات انتفاعی وابسته به خود تعیین و بر اجرای دقیق آن تاکید کرد.

بخشنامه بودجه

به گزارش اخبارپول، بررسی بخش های اولویت دار و کلیدی بخشنامه بودجه سال ۹۸ کشور نشان می دهد که دولت برخی تکالیف مهم را برای توانمندسازی و افزایش بهره وری بانک ها، موسسات انتفاعی وابسته به دولت و شرکت های دولتی پیش بینی کرده است.

بر اساس این گزاش، دولت مجامع عمومی بخش های یادشده را مکلف کرده تا در سال ۹۸، نسبت به تصیب، استقرار و اجرای نظام بودجهریزی مبتنی بر عملکرد اقدام کنند. همچنین در بخشنامه بودجه سال آینده کشور، اختصاص بودجه هدفمند و نتیجه گرا و منطبق بر اهداف کمی و برنامه ای پیش بینی و مورد تاکید قرار گرفته است.

دولت، شرکت های زیر مجموعه دستگاه ها، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به خود را مکلف کرده تا در سال آینده منابع مالی مورد نیاز خود را از طریق سرمایه گذاری از ابزارهای اوراق مالی اسلامی (ارزی – ریالی) در بازارهای مالی داخلی و خارجی و همچنین تسهیلات مالی خارجی تامین کند.

همچنین دولت برای به سرانجام رسیدن پروژه ها و طرح های سرمایه گذاری در کشور، تاکید دارد که تا پروژه های نیمه تمام و در دست اجرا تکمیل و نهایی نشده است، پروژه جدیدی آغاز نشود. در قالب بند دیگری، دولت به تسریع در اجرای قانون اصل ۴۴ و نهایی شدن واگذاری ها تاکید دارد.

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=118693
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تعیین تکالیف جدید بودجه ای بانک ها
تعیین تکالیف جدید بودجه ای بانک ها
تعیین تکالیف جدید بودجه ای بانک ها
تعیین تکالیف جدید بودجه ای بانک ها
تعیین تکالیف جدید بودجه ای بانک ها