کد خبر: 118436
شنبه 5 آبان 1397 - 15:09
قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، حفظ مشتری و بیمهگزار، استفاده صحیح از ظرفیتهای شعب و سوق دادن آنها به سمت و سوی بازار و داشتن شبکه فروش توانمند را از اولویتهای کاری این شرکت برشمرد.
به گزارش اخبارپول، حسین حسینی تصریح کرد: برای غلبه بر مشکلات و رسیدن به رشد و پیشرفت و بالندگی باید از تمامی ظرفیتهای خود از جمله تلاش مضاعف روسای شعب برای حفظ و ارتقای برند بیمه دانا، ارزیابی توانمندی نمایندگان، آنالیز ریسک، بررسی وضعیت رقبا در بازار و بهرهگیری درست از توانایی شبکه فروش، نسبت به جذب قرارداد با نگاه جامع به بازارشناسی حرفهای و همچنین تعمیرات اساسی ساختمانهای شعب اقدام کنیم.
وی ترکیب مناسب پرتفوی را عامل مهمی برای بازارشناسی دانست و افزود: حفظ نماینده و شبکه فروش از اولویتهای اساسی شرکت محسوب میشود و بر همین اساس، باید با برنامهریزی و ارتباطات مناسب در استانها و تقویت فن مذاکره همراه با اعمال تکنیکهای نوین فروش، نسبت به جذب پرتفویهای جدید و سودده اقدام کرد.
قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا تاکید کرد: ضرورت دارد دورههای آموزشی لازم برای نمایندگان و شبکه فروش و حتی روسای شعب برگزار شود تا با توجه به وضعیت اقتصادی حال حاضر کشور، ضمن بازگرداندن آرامش نسبی به بازار، امیدواری به آینده و حرکت رو به رشد شرکت همچنان در صدر برنامهها قرار گیرد.
حسینی در ادامه افزود: اولویت با جذب رشتههایی است که نقدشوندگی بهتری دارند، پس نیاز است شبکه فروش با بهرهگیری از تمامی ظرفیتهای خود، الگوسازی جدیدی را در این خصوص اعمال کرده و نسبت به وصول مطالبات اقدام کنند.
وی در پایان سخنان خود بار دیگر، از خودگذشتگی، تلاش مضاعف و بهرهگیری از ظرفیتهای شعب و شبکه فروش را مورد تاکید قرار داد و ترکیب مناسب پرتفوی را عامل مهمی در جذب نمایندگان دانست.
*ما را در سایر شبکههای اجتماعی دنبال کنید
توییتر
تلگرام
لینکداین
اینستاگرام
پیامرسان بله
فیسبوک