زائران اربعین حسینی که پیشتر در سامانه سماح، اقدام به ثبت مشخصات و درخواست روادید کرده‌اند، می توانند با استفاده از اپلیکیشن تاپ و با همکاری بانک پارسیان، در کشور عراق دینار خود را دریافت کنند.

ارز مورد نیاز

به گزارش اخبارپول ، منصورتفضلی، معاون بین الملل بانک پارسیان در همین رابطه گفت: با کسب مجوز از بانک مرکزی برای ارتقای سطح خدمات به زائران اربعین حسینی، با تمهیدات در نظر گرفته شده، تمامی زائران اربعین می توانند با استفاده از اپلیکیشن تاپ، ارزخود ( دینارعراق با سقف مقرر) را در سه نقطه مدنظر بانک پارسیان، در کشور عراق دریافت کنند.

زائران با نصب اپلیکیشن تاپ یا به روز رسانی آن ( از طریق ارسال عدد ۱ به ۳۰۰۰۷۱۷۱) وارد بخش خرید ارز اربعین شده و پس از دریافت آنلاین تایید هویت توسط سامانه سماح، نسبت به پرداخت وجه ارز از طریق اپلیکیشن تاپ اقدام کنند و با مراجعه به شعب نجف و بغداد و باجه بانک پارسیان در کاظمین با ارائه کدملی و اصل گذرنامه ارز را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که با تایید سطوح امنیتی مورد نظر سامانه سماح، دسترسی این سامانه ی برخط به منظور کسب استعلام برای اپلیکیشن تاپ فراهم شده است.

گفتنی است فروش ارز از تاریخ ۵ تا ۱۱ آبان ماه بوده و به هر زائر با شرط سنی بالای ۱۲ سال، تا سقف ۱۰۰ هزار دینار عراق اختصاص داده می شود. همچنین برای تحویل گرفتن ارز، ارائه رسید،‌ اصل گذرنامه و حضور شخص زائر ضروری است و هر زائر تنها یک بار قادر به خرید ارز از این طریق خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=118390
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

با «تاپ» ارز بگیرید
با «تاپ» ارز بگیرید
با «تاپ» ارز بگیرید
با «تاپ» ارز بگیرید
با «تاپ» ارز بگیرید