مدیرعامل جدید بورس تهران برنامه‌های جدید این سازمان را تشریح کرد.

به گزارش اخبارپول، ‌بهبود فرایند پذیرش، توسعه فضای آی-تی، ‌رویکرد بین‌المللی، ‌بازنگری در دستورالعمل‌ها، تقویت زیرساخت‌های فنی و اجرایی، نظارت سیستمی و نظارت هوشمند بر حسن انجام معاملات بازار از مهمترین برنامه‌های مدیریت جدید بورس تهران است.

علی صحرایی مدیرعامل جدید بورس تهران گفت: اکنون نیز برنامه های متعددی برای توسعه بورس تهران و بازار سرمایه پیش بینی شده که به اطلاع شورای عالی بورس نیز رسیده است. اما دستیابی به اهداف توسعه محور بازار سرمایه در قالب برنامه‌های مطرح شده با کمک همگانی امکان پذیر می شود.

وی افزود: ‌بهبود فرایند پذیرش، توسعه فضای آی-تی،‌ رویکرد بین المللی،‌ بازنگری در رویه ها و دستورالعمل ها، تقویت زیرساخت های فنی و اجرایی، توانبخشی به نیروی انسانی، نظارت سیستمی، فعالیت تالارهای استانی، نظارت هوشمند بر حسن انجام معاملات بازار نیز از برنامه‌های در دست اقدام بورس تهران است.

به گزارش تسنیم، صحرایی تصریح کرد: یکی از واقعیت‌های مهم اقتصاد ایجاد فضایی برای افزایش سودآوری بنگاه های اقتصادی است و بهترین راه برای افزایش سودآوری،‌ دسترسی به منابع مالی کم هزینه است و بازار سرمایه نقش مهمی در تامین مالی با کم ترین هزینه ایفا می کند.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را در اجرای برنامه های اعلامی به کار می برم و از همه افراد دعوت می کنم بورس تهران را در این مسیر یاری کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=118175
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

برنامه‌های جدید بورس تهران
برنامه‌های جدید بورس تهران
برنامه‌های جدید بورس تهران
برنامه‌های جدید بورس تهران
برنامه‌های جدید بورس تهران