همزمان با گذشت ۹۸ روز از قتل دختر جوان در صرافی امین ، تحقیقات پلیسی برای شناسایی هویت ضارب و دستگیری او به نتیجه نرسیده است.

به گزارش پول پرس، ساعت ۱۲ ظهر ۲۴ اردیبهشت ماه امسال مغازه داران و صرافان خیابان فردوسی با فریادهای «دزد، دزد» به مقابل صرافی «امین» آمدند و با صحنه هولناکی روبه رو شدند.

دختر صاحب صرافی به نام «گیتی کلهر» ۳۵ساله با ضربه چاقو غرق در خون کف صرافی افتاده بود و درخواست کمک می کرد.

با اعلام این خبر به پلیس ۱۱۰ و مرکز ۱۱۵ لحظاتی بعد تیمی از کلانتری ۱۰۹ بهارستان و تیمی از اورژانس برای بررسی ماجرا و نجات جان زن چاقوخورده وارد عمل شدند.

در ادامه با انتقال «گیتی» به بیمارستان پارسا، تیم تجسس نیز بررسی های تخصصی خود را آغاز کرد و با بازبینی تصاویر دوربین متوجه شد که مرد جوان برای خرید دلار وارد صرافی می شود و چند دقیقه ای را آنجا می ماند و سپس با توجه به تنها بودن مسئول صرافی با درآوردن چاقو از زیر لباسش به پشت میز می رود و با تهدید مقداری از دلارهایی که در کشو بود را داخل لباس و جیبش گذاشته و هنگام فرار ضربه ای به پهلوی زن جوان که از شدت ترس روی صندلی نشسته بود، می زند.

شاهدان این سرقت با مشاهده جوان سارق که در حال فرار بود به تصور اینکه طرح مبارزه با دلالان ارز اجرا شده است هیچ واکنشی نسبت به فرار متهم انجام ندادند.

همزمان با تحقیقات پلیس، پزشکان بیمارستان پارسا نیز تلاش خود را برای نجات این زن انجام می دهند ولی وی به دلیل شدت جراحات و خونریزی به کام تلخ مرگ فرو می رود. با اعلام مرگ زن ۳۵ ساله به بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی تهران به دستور بازپرس تیمی از اداره دهم قتل پلیس آگاهی ماموریت یافت تا تجسس های میدانی خود را برای دستگیری مرد جنایتکار آغاز کند.

در ادامه با بررسی دوربین های مداربسته صرافی ها چهره ضارب شناسایی و تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد.با گذشت ۹۸ روز از این جنایت هنوز عامل این جنایت فراری است و تحقیقات برای دستگیری او به نتیجه نرسیده است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=11812
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نادری گفت:

    پس این همه دوربین مداربسته به چه دردی میخوره؟

  2. نازیلا گفت:

    وقتی تصویر سارق را دارند چرا از دستگیری او عاجز هستند؟؟!!

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

قاتل دختر صراف همچنان فراری است
قاتل دختر صراف همچنان فراری است
قاتل دختر صراف همچنان فراری است
قاتل دختر صراف همچنان فراری است
قاتل دختر صراف همچنان فراری است