با هدف توسعه ارایه خدمات برای شهروندان نابینا، یک باجه از یک شعبه هر بانک تبدیل به میز خدمت روشندلان می‌شود.

به گزارش اخبارپول، به مناسبت روز نابینایان با دعوت از «انجمن نابینایان ایران» و «نمایندگان بانک های تجاری» علاوه بر در جریان قرار گرفتن از اقدامات بانک ها برای این قشر، پیشنهادات و درخواست های نمایندگان روشندل به منظور ارایه بهتر خدمات توسط شبکه بانکی بررسی شد.

در این جلسه، بانک مرکزی از نمایندگان فناوری اطلاعات بانک ها خواست در ارایه خدمات به نابینایان نگاه سودآوری نداشته باشند و این خدمات را به عنوان وظیفه ای در حوزه مسئولیت اجتماعی تلقی کرده و بدان توجه کنند.

در همین راستا، اقداماتی نظیر تعبیه علامت های برجسته در گوشه اسکناس ها، سطوح ویژه حرکت نابینایان در شعب، تجهیز خودپردازها به کلید برجسته و تجهیز اینترنت بانک به نرم افزار متن خوان را انجام داده و شبکه بانکی را نیز ملزم به توسعه ارایه خدمات دسترس پذیر برای شهروندان نابینا کرده است.

مشاور انجمن نابینایان در این جلسه با قدردانی از همکاری بانک ها با قشر روشندلان توجه به کمیت خدمات و کیفیت آنها را خواستار شد و پیشنهاد کرد به منظور رفاه حال روشندلان در مراکز استان ها و کلان شهرها «یک باجه از یک شعبه هر بانک » را با عنوان باجه ارایه خدمت به روشندلان قرار دهند.

نمایندگان بانک ها نیز ضمن ارایه گزارش عملکرد در زمینه ارایه خدمات به روشندلان خواستار انجام تحقیقات و برنامه ریزی در خصوص ارایه خدمات و نیاز سنجی به منظور ارایه بهتر خدمات به روشندلان شدند.

 

 

 

 

 

 

 

ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=117755
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک‌ها مجهز به میز خدمت روشندلان می‌شوند
بانک‌ها مجهز به میز خدمت روشندلان می‌شوند
بانک‌ها مجهز به میز خدمت روشندلان می‌شوند
بانک‌ها مجهز به میز خدمت روشندلان می‌شوند
بانک‌ها مجهز به میز خدمت روشندلان می‌شوند