رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تاکید براینکه دلال های سکه باید شناسنامه دار شوند و در مکان مشخصی فعالیت خود را انجام دهند تا اگر موردی بود، رصد شوند، گفت: سوداگران درحال خروج از بازار سکه هستند.

به گزارش اخبارپول، آیت محمد ولی در گفت وگو با تسنیم درباره وضعیت خرید و فروش طلا و سکه در بازار آزاد، تصریح کرد: هجمه ای برای فروش طلا و سکه نداریم ولی ممکن است آرام آرام فروشنده ها در بخش طلا و سکه نسبت به قبل افزایش یابند.

وی با بیان اینکه بازار عرضه و تقاضا درحال تنظیم است، گفت: شاید کسانی که قبلاً خرید کرده بودند این روزها قصد فروش داشته باشند چراکه این فضا بوجود آمده که دیگر سود در این خریدها نیست.

محمدولی افزود: این افراد می خواستند از آب گل آلود استفاده کنند ولی با بازگشت آرامش در بازار، از این مسیر خارج می شوند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره برخورد با دلال های سکه گفت: همه دلال ها را نمی خواهیم رد کنیم و بگوییم بد هستند اما اگر خارج از عرف و چارچوب خرید و فروش انجام شود، به طور حتم نابه سامانی به همراه خواهد داشت.

محمد ولی تاکید کرد: همه کسانی که می خواهند خرید و فروش سکه داشته باشند باید ساماندهی شوند و نباید اجازه داد افرادی بدون آگاهی و اطلاع کافی مسیر بازار را تعیین کنند.

وی تاکید کرد: با نیروی انتظامی صحبت هایی کردیم تا دلال هایی که در بازار سبزه میدان حضور دارند و کارنامه شان مشخص است، ساماندهی شوند و با نظم و چارچوب خاصی کار خودشان را انجام دهند.

محمد ولی درباره هشدار اخیرش به مردم درباره افزایش سکه های تقلبی در بازار گفت: من نگفتم سکه تقلبی زیاد شده بلکه گفتم با رفتارهایی که دلال ها دارند ممکن است سکه های مورد دار و بعضاً تقلبی به مردم فروخته شود از همین رو به مردم توصیه می کنیم که از محل های شناسنامه دار خرید و فروش طلا و سکه خود را انجام دهند.

 

 

 

 

 

 

*ما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

توییتر

تلگرام

لینکداین

اینستاگرام

پیام‌رسان بله

فیس‌بوک


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=117421
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

دلال‌های سکه رسمی می‌شوند؟!
دلال‌های سکه رسمی می‌شوند؟!
دلال‌های سکه رسمی می‌شوند؟!
دلال‌های سکه رسمی می‌شوند؟!
دلال‌های سکه رسمی می‌شوند؟!