رئیس هیات مدیره شرکت بیمه سرمد، با همراهی سید روح‌‍ا… علیپور یزدی و محمد حسین حسینی کنارویی، اعضای هیات مدیره این شرکت، از شعب غرب و شرق تهران این مجموعه بازدید کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در جریان این بازدیدهای سرزده، رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، بر لزوم مشتری‌مداری و بهبود کیفیت پاسخگویی به مراجعان تاکید کرد. مجتبی کاتب با حضور در شعب شرق و غرب تهران بیمه سرمد، ضمن بررسی عملکرد این شعب، در دیداری دوستانه با کارکنان به گفت و گو نشست و از دغدغه‌ها و چالش‌های پیش روی آنها باخبر شد.
رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در جهت جذب پورتفوی بالا و بهبود کیفیت پاسخگویی به مشتریان، گفت:« کارکنان بیمه سرمد همواره جلب رضایت مشتری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده‌اند و سیاستگذاری‌های ستاد مرکزی این شرکت نیز همیشه در جهت تسهیل روند خدمت‌رسانی به مشتریان و بهبود کیفیت خدمات بوده است.»


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=115200
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بازدید رئیس هیات مدیره بیمه سرمد از شعب این شرکت
بازدید رئیس هیات مدیره بیمه سرمد از شعب این شرکت
بازدید رئیس هیات مدیره بیمه سرمد از شعب این شرکت
بازدید رئیس هیات مدیره بیمه سرمد از شعب این شرکت
بازدید رئیس هیات مدیره بیمه سرمد از شعب این شرکت