شاخص بورس از ابتدای امسال در ۸۹ روز معاملاتی، ۳۵هزار و ۲۳۲واحد افزایش معادل ۳۶.۶درصد رشد را به ثبت رسانده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۸۹ روز معاملاتی تعداد ۱۱۸ میلیارد و ۷۵۳ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۳۳۸هزار و ۱۲ میلیارد ریال در ۶میلیون و ۹۴۵هزار و ۱۹۳ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۷۸ میلیارد و ۱۷۸میلیون سهم به ارزش ۱۶۹هزار و ۱۴۹میلیارد ریال در ۳میلیون و ۲۳۹هزار و ۳۰نوبت در بازار اول؛ ۳۹میلیارد و ۲۰میلیون سهم به ارزش ۱۱۴هزار و ۲۰۷میلیارد ریال در ۳میلیون و ۶۱۴هزار و ۳۳۸نوبت در بازار دوم؛ ۴۰میلیون سهم به ارزش ۳۹هزار و ۱۳۹میلیارد ریال در ۱۵هزار و ۱۱۷نوبت در بازار بدهی؛ ۲۰۰ هزار سهم به ارزش ۱۶میلیارد ریال در ۶۸۱ نوبت در بازار مشتقه و یک میلیارد و ۵۱۴میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۵هزار و ۵۰۱میلیارد ریال در ۷۶هزار و ۲۷نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۳۵هزار و ۲۳۲واحد افزایش معادل ۳۶.۶درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۱۳۱هزار و ۵۲۱واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۲۷هزار و ۶۴۶واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۶۰هزار و ۸۱۶واحد افزایش مواجه شده‌اند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=112944
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد ۳۵۲۳۲ واحدی شاخص بورس در ۸۹ روز
رشد ۳۵۲۳۲ واحدی شاخص بورس در ۸۹ روز
رشد ۳۵۲۳۲ واحدی شاخص بورس در ۸۹ روز
رشد ۳۵۲۳۲ واحدی شاخص بورس در ۸۹ روز
رشد ۳۵۲۳۲ واحدی شاخص بورس در ۸۹ روز