رئیس اتحادیه طلا و جواهر، حباب قیمت سکه را بالای یک میلیون تومان اعلام کرد و گفت: خریداری در بازار طلا نداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول، ابراهیم محمد ولی در گفت و گو با تسنیم در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه اظهار داشت: در یکی دو روز اخیر بازار سکه طوری شد تا عواملی درونی مسبب نوسانات سکه و طلا هستند بر التهاب ها بیافزایند.

وی با بیان اینکه سیاست های بانک مرکزی، عرضه و تقاضا و تصمیم های آنی در بازار اثر گذار است، افزود: ارز چند نرخی از مهمترین دلایل نوسان قیمت هاست؛ اونس و طلا و … مکمل یکدیگر هستند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص تاثیر عوامل خارجی در التهاب بازار گفت: عوامل خارجی هم در این نوسانات نقش دارند ولی سهمشان آنقدر جدی نیست و در بازار داخلی اثر ندارند؛ اگر این عوامل در بازار اثر اصلی اثر داشته باشد در اونس جهانی هم اثر می گذاشت.

محمد ولی با بیان اینکه الان حباب سکه بالای یک میلیون تومان است، تصریح کرد: قبلاً با یک میلیون تومان دو سه تا سکه می خریدند الان با یک میلیون تومان ربع سکه هم نمی فروشند امیدواریم، مسئولان سیاستی بگذارند که بخش اقتصادی ضرر و زیان نکنند.

وی درباره وضعیت خرید و فروش طلا و سکه در بازارر گفت: خرید و فروش در قیمت های بالا، در مصنوعات الان اتفاق نمی افتد چراکه خریداری وجود ندارد.

این فعال بازار طلا ادامه داد: در خصوص سکه ممکن است تقاضای جزئی بر اثر جو روانی وجود داشته باشد ولی به طوری که بگوییم بازارشان سکه است، نه؛ خرید و فروش کلی در حد مطلوبی نیست.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=111946
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

حباب سکه بالای یک میلیون تومان است
حباب سکه بالای یک میلیون تومان است
حباب سکه بالای یک میلیون تومان است
حباب سکه بالای یک میلیون تومان است
حباب سکه بالای یک میلیون تومان است