قیمت طلا صبح روز دوشنبه در بازارهای جهانی تغییر چندانی نسبت به جمعه گذشته (۵ مرداد) نکرد، زیرا الگوی حرکت ارزهای اصلی از جمله دلار آمریکا در آستانه نشست بانک های مرکزی مهم جهان ثابت ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول ، صبح امروز نرخ برابری دلار آمریکا نتوانست در برابر سایر ارزهای اصلی افزایش یابد زیرا فعالان بازار منتظر نتیجه نشست بانک مرکزی آمریکا هستند که می تواند در میان مدت برای بازار ارز تعیین کننده باشد.
نشست های سیاستگذاری بانک های مرکزی مهم جهان این روزها برگزار می شود و نشست دو روزه بانک مرکزی ژاپن نیز فردا پایان می یابد. نشست سیاستگذاری بانک مرکزی آمریکا چهارشنبه آینده خاتمه می یابد و بانک مرکزی انگلیس نیز فردا در مورد سیاست های آینده این بانک به تصمیم می رسد.
بر این اساس، طلا در معاملات نقدی بازار لندن در ساعت ۰۱:۰۷ بامداد روز دوشنبه به وقت گرینویچ به قیمت یک هزار و ۲۲۲ دلار و ۶۸ سنت در هر اونس معامله شد که نسبت به آخرین قیمت جمعه گذشته تغییر چندانی نداشت.
قیمت آتی فلز زرد نیز در بازار کامکس آمریکا تنها با ۰.۱ درصد کاهش نسبت به آخرین قیمت جمعه گذشته به یک هزار و ۲۲۲ دلار در هر اونس رسید.
شاخص بازارهای سهام آسیا صبح امروز بتدریج کاهش می یابند در حالی که نرخ های برابری ارز تمایلی به تغییر ندارند. هفته میلادی جاری با توجه به نشست های بانک های مرکزی جهان، انتشار گزارش مالی شرکت های بزرگ و انتشار گزارش نرخ تورم و اشتغال آمریکا، هفته پرکاری است.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرده است که اگر دموکرات ها کشیدن دیوار مرزی (میان آمریکا و مکزیک) را تامین مالی و از تغییر قانون مهاجرت حمایت نکنند، دولت مرکزی را تعطیل خواهد کرد.
قاطعیت وی در پیگیری سیاست هایش، به نفع جمهوری خواهان در انتخابات ماه نوامبر (آبان-آذر) کنگره این کشور است.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=111895
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

قیمت طلا در بازارهای جهانی ثابت است
قیمت طلا در بازارهای جهانی ثابت است
قیمت طلا در بازارهای جهانی ثابت است
قیمت طلا در بازارهای جهانی ثابت است
قیمت طلا در بازارهای جهانی ثابت است