شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون با ۱۳ درصد افزایش مواجه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول به نقل از تسنیم، در هفته‌ای که گذشت حجم معاملات بورس اوراق بهادار ۶۳۱۶میلیون سهم و ارزش آن ۱۱۳۲۹ میلیارد ریال بوده که حجم و ارزش معاملات به ترتیب ۰.۲ درصد افزایش و ۲۹ درصد کاهش داشته است.

ارزش بورس اوراق بهادار تهران نیز در پایان معاملات هفته گذشته به عدد ۴۱۵۴۳۰۱ میلیارد ریال رسید که ۱.۱ درصد کاهش داشته است.

همچنین صنعت محصولات شیمیایی بیشترین ارزش معاملات را در این مدت با ۲۶.۹ درصد و سایر واسطه‌گری‌های مالی بیشترین حجم معاملات را با ۲۹.۲ درصد به خود اختصاص دادند.

بر این اساس در یک ماه گذشته نیز صنهت ماشین آلات و دستگاه‌های برقی با بازدهی ۵.۹ درصد، در صدر صنایع بورسی قرار گرفت و صنعت زراعت و خدمات وابسته با افت با ۱۸.۶ درصدی بیشترین افت را تجربه کرد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران هم در پایان معاملات هفته گذشته به عدد ۱۰۸۸۰۰ واحد رسید که ۱۰۲۴ واحد افزایش داشته است. همچنین از ابتدای امسال تا کنون شاخص بورس با ۱۳ درصد افزایش و شاخص کل هم وزن با ۵.۹ درصد افزایش عدد ۱۸۲۸۲ واحد را تجربه کرد.

همچنین در محاسبه شاخص کل بورس تهران با برخی از شاخص بورس های بین المللی نسبت به پایان هفته گذشته، شاخص بورس شانگهای با رشد ۴.۲ درصدی بیشترین بازدهی و شاخص بورس آلمان با افت ۱.۵ درصدی کمترین بازدهی را به خود اختصاص دادند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=111754
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رشد ۱۳ درصدی شاخص بورس از ابتدای سال
رشد ۱۳ درصدی شاخص بورس از ابتدای سال
رشد ۱۳ درصدی شاخص بورس از ابتدای سال
رشد ۱۳ درصدی شاخص بورس از ابتدای سال
رشد ۱۳ درصدی شاخص بورس از ابتدای سال