اخبارپول- کارتخوان‌های جدید عرضه سوخت با قابلیت پرداخت آنی و بدون نیاز به واردکردن ارقام ریالی به همت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) در جایگاه آزادی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول، براساس اعلام مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی، این سامانه با داشتن آخرین تکنولوژی روز دنیا، نسبت به سامانه‌های گذشته ۲۵۰ برابر قدرت حافظه دارد و از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه است، زیرا سامانه‌های قدیمی بیش از ۱۱ سال عمر کرده‌اند و سالانه بیش از ۲۰ میلیارد تومان صرف نگهداشت آنها می‌شود که هزینه نگهداری این سیستم‌ها از سوی بخش بانکی پرداخت می‌شود
مهندس موسوی‌خواه در خصوص لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی برای سوخت‌گیری خودروها گفت: استفاده از کارت سوخت الزامی است. شهروندان نباید فکر کنند چون بنزین تک‌نرخی است نیاز به استفاده از کارت سوخت نداشته و می‌توانند از کارت سوخت جایگاه‌داران استفاده کنند. این مساله جدای اینکه از تخلفات احتمالی قطعا می‌کاهد، به رصد و بررسی مصرف سوخت در تمام کشور کمک می‌کند. مدیریت مصرف و داشتن آمارهای مرتبط با آن در مدیریت کلان کشور قطعا کارآمد خواهد بود.
مظفر پوررنجبر مدیرعامل گروه داده پردازی بانک پارسیان نیز در مراسم افتتاحیه کارتخوان‌های جدید سوخت گفت: تکنولوژی به مردم هوشمندی داده است و این مردم هوشمند مطالبه‌گر هستند و ما وظیفه داریم یک جامعه هوشمند ایجاد کنیم.
وی با اشاره به راه‌اندازی کارتخوان‌های جدید عرضه سوخت در جایگاه‌های سوخت‌گیری افزود: این پروژه یک نقطه شروع است و کم کم کار ب ه جایی می‌رسد که مردم برای سوخت‌گیری در جایگاه‌ها حتی از خودروی خود پیاده هم نشوند و با چند کلیک روی موبایل، این امر به سهولت برای مشتری میسر شود.
گفتنی است در سیستم جدید پرداخت آنی که به همت تجارت الکترونیک پارسیان و پیدو(سیستم تحویل بنزین به صورت اینترنتی) راه‌اندازی شده است، کارت سوخت توسط مشتری وارد دستگاه شده و پس از سوخت‌گیری در همان نازل بدون وارد کردن اعداد و ارقام، پرداخت توسط خود مشتری و با کارت بانکی صورت می‌گیرد.

 

 

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=110108
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

کارت‌خوان های جدید سوخت رونمایی شد
کارت‌خوان های جدید سوخت رونمایی شد
کارت‌خوان های جدید سوخت رونمایی شد
کارت‌خوان های جدید سوخت رونمایی شد
کارت‌خوان های جدید سوخت رونمایی شد
کارت‌خوان های جدید سوخت رونمایی شد
کارت‌خوان های جدید سوخت رونمایی شد