قیمت انواع سکه در بازار آزاد تهران دوباره روند افزایشی گرفت و امروز (دوشنبه) بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۶۶۵ هزار ریال رشد به ۲۵ میلیون و ۲۴۰ هزار ریال رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز امروز با ۸۵۰ ریال افزایش، ۲۳ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال عرضه شد و نیم سکه با ۳۰۰ هزار ریال رشد ۱۲ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال به فروش رفت.
ربع سکه و سکه گرمی نیز هر کدام ۵۰ هزار ریال افزایش قیمت تجربه کرد؛ هر قطعه ربع سکه ۶ میلیون و ۹۷۰ هزار ریال و هر سکه گرمی سه میلیون و ۹۶۰ هزار ریال به خریداران عرضه شد.
در بازارهای جهانی نیز قیمت این فلز گرانبها بر مدار رشد بود و هر اونس طلا با ۲ دلار و ۳۰ سنت افزایش به یک هزار و ۲۸۱ دلا و ۹۶ سنت افزایش یافت؛ هر گرم طلای خام ۱۸ عیار نیز با ۲۷ هزار و ۹۰۰ ریال افزایش، ۲ میلیون و ۱۳۴ هزار و ۶۰۰ ریال فروخته شد.
کارشناسان علت افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی را به جنگ تجاری آمریکا و چین مرتبط می دانند که سبب شده سرمایه گذاران دارایی خود را به سمت بازارهای مطمئن تری چون طلا سوق دهند؛ چین اعلام کرده است، در پاسخ به وضع مالیات ۵۰ میلیارد دلاری آمریکا بر واردات کالا از آن کشور، در اقدامی متقابل، بر واردات انواع کالاهای آمریکایی تعرفه وضع می کند.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=108994
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

قیمت انواع سکه در بازار افزایش یافت
قیمت انواع سکه در بازار افزایش یافت
قیمت انواع سکه در بازار افزایش یافت
قیمت انواع سکه در بازار افزایش یافت
قیمت انواع سکه در بازار افزایش یافت