کلاهبرداری ۲ میلیاردی مهمترین پرونده سال ۹۶/ شهروندان مراقب سرقت های اینترنتی نوروزی باشند رئیس پلیس فتا گفت: کلاهبرداری از طریق اسکینر مهمترین پرونده سال ۹۶ بوده است.

کارتخوان‌های بانکی فعال مالیات بدهند

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول، سرهنگ کاظمی، رئیس پلیس فتا استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در ایام عید معمولا جرم افزایش می‌یابد و در نوروز ۹۶ هم جرم در فضای مجازی بیشتر از قبل شده بود.

وی در ادامه بیان کرد: افزایش وقوع جرم و کلاهبرداری در ایام تعطیلات نوروز از مواردی است که شهروندان باید دقت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

سرهنگ کاظمی اذعان کرد: مهمترین پرونده نوروز ۹۶ در خصوص کلاهبرداری افرادی بود که در فضای مجازی بلیط به فروش می‌رساندند.

وی عنوان کرد: در روز‌های پایانی سال ۹۵ و در آستانه نوروز ۹۶ زمانی که مسافران بلیط در دست به فرودگاه جهت عزیمت به مقصد خود مراجعه کردند تازه متوجه شدند که این بلیط‌ها جعلی است و معتبر نیست.

رئیس پلیس فتا بیان کرد:‌ با توجه به شکایاتی که در این خصوص شد موضوع در دست بررسی قرار گرفت و نهایتا چند متهم دستگیر شدند که در اعترافات این افراد به بالای ۱۰۰ فقره کلاهبرداری اشاره شد.

سرهنگ کاظمی اذعان کرد: مهمترین پرونده سال در خصوص کلاهبرداری از طریق دستگاه اسکینر بود که فردی در خیابان ظفر که یک موبایل فروشی داشت با کپی کردن کارتهای بانکی اقدام به کلاهبرداری و برداشت از حساب ۶۰ تن به مبلغ ۲ میلیارد ریال کرده بود که نهایتا این فرد شناسایی و دستگیر شده بود و در همین خصوص ۶۰ شاکی هم داشت.

وی بیان کرد: ۴ ماه است که به عنوان رئیس پلیس فتا مشغول منصوب شدم و در این مدت سعی کردم که به نحوه احسن کار خود را انجام بدهم و اگر بخواهم به عملکرد پلیس فتا تهران از ۰ تا ۱۰۰ نمره بدهم قطعا نمره‌ای بالای ۷۰ را خواهم داد.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا عملکرد پلیس فتا بد بوده و ضعف‌هایی داشته است عنوان کرد: مردم بهترین افراد برای قضاوت عملکرد پلیس فتا هستند البته از نگاه خودمان به مجموعه پلیس فتا ضعف چندانی نداریم که قابل بیان باشد.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=106141
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

هشدار؛ سارقان اینترنتی در کمین شما در ایام نوروزی!
هشدار؛ سارقان اینترنتی در کمین شما در ایام نوروزی!
هشدار؛ سارقان اینترنتی در کمین شما در ایام نوروزی!
هشدار؛ سارقان اینترنتی در کمین شما در ایام نوروزی!
هشدار؛ سارقان اینترنتی در کمین شما در ایام نوروزی!