مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه خبر داد و گفت: این نمایشگاه با هدف افزایش دانش مالی و ارتقا سواد سرمایه گذاری در جامعه و اثرگذاری صنعت مالی بر اقتصاد کشور از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین سال ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، یاسر فلاح با بیان این که ورود به دهه دوم برگزاری این نمایشگاه می تواند نشان از اثربخشی و جایگاه رفیع صنعت مالی در اقتصاد کشور باشد، افزود: هدفی که در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه دنبال می شود این است که مردم را با شیوه های نوین سرمایه گذاری، تامین مالی و روش های بهره گیری از ابزارهای نوین مالی آشنا و بهره مند کنیم.
این مقام مسئول سازمان بورس افزود: برنامه های بسیار متنوع و متفاوتی در طول یک دهه برگزاری این نمایشگاه اجرا شده و در یازدهمین دوره قطعا برنامه های بهتری برگزار خواهد شد. وی در تشریح این برنامه ها گفت: یکی از برنامه هایی که در یازدهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه انجام می شود رویدادی تحت عنوان فین استارز است که در این نمایشگاه سومین رویداد فین استارز یا گردهمایی شرکت های دانش بنیان همزمان با نمایشگاه بانک بورس و بیمه برگزار می شود و بیش از ۵۰ شرکت دانش بنیان و استارتاپی در این رویداد حضور دارند.
فلاح ادامه داد: بی شک اقتصاد ما هم جزو اقتصاد های نوظهور و در حال توسعه است که به اقتصاد استارتاپی و شرکت های دانش بنیان توجه ویژه ای دارد و مردم هم از شرکت های استارتاپی استقبال خوبی کرده اند، بنابراین هدف ما در نمایشگاه این است که زمینه هایی ایجاد کنیم تا این شرکت ها در صنعت مالی حضور پررنگ تری داشته باشند و بهره اقتصاد ما از این شرکت ها بیشتر شود. از سوی دیگر، دانش آموزان ما هم در حال انجام کارهای خوبی در زمینه اقتصاد استارتاپی و دانش بنیان هستند و ما در رویدادی به نام بومی نوتک و یا بومی فنتک در نمایشگاه به آنها خواهیم پرداخت و برای اولین بار شرکت خدمات رسانی بورس مبدع این رویداد خواهد بود.
فلاح با بیان این که ما سعی می کنیم گروه های دانش آموزی را که کارهای استارتاپی و یا کارهای مالی به صورت دانش بنیان انجام می دهند به به نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بیاوریم و به بخش های مختلف اقتصاد و همچنین به مردم معرفی کنیم، گفت: تعاملات و مذاکرات مثبتی نیز با چند شرکت بزرگ بین المللی خدمات مالی انجام شده تا آنها در خلال برگزاری یازدهمین نمایشگاه، کارگاه های آموزشی و ورکشاپ های مفیدی را برای صنعت مالی کشور برگزار کنند. از جمله این شرکت ها می توان به شرکت مالی ارنست ان یان و یا ایوان ؟؟؟ یا کرت کپیتال اینتلجنس اشاره کرد و امیدواریم با حضور این شرکت ها، دانش نوین مالی در سطح بین المللی به فعالان اقتصادی و مالی کشور در سه حوزه بانک، بورس و بیمه منتقل شود.
فلاح خاطر نشان کرد از دیگر اتفاقات این نمایشگاه می توان به فعالیت فاینکس تی وی، رسانه اختصاصی در حوزه نمایشگاه بورس بانک و بیمه، اشاره کرد که امیدواریم بتواند پل ارتباطی بین فضای مجازی و رسانه های واقعی باشد.
مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان با اشاره به اینکه رویدادهای نمایشگاه یازدهمین را از طریق تمام امکانات رسانه ای به اطلاع مردم خواهیم رساند، گفت هر شب بخشی از رویدادهای نمایشگاه و گزیده ای از اتفاقاتی که در طول روز می افتد را از طریق فاینکس تی وی در سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهیم کرد و مردم می توانند بیننده ان باشند، وامیدواریم مردم با حضور در این نمایشگاهآاخرین دستاوردهای صنعت مالی کشور را ببیند، اطلاعات خود را کامل کنند و شرایط سرمایه گذاری درست بهینه وسودمند را از طریق بازارهای مالی تجربه کنند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=105271
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

ارتقا دانش مالی و سرمایه گذاری از اهداف یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است
ارتقا دانش مالی و سرمایه گذاری از اهداف یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است
ارتقا دانش مالی و سرمایه گذاری از اهداف یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است
ارتقا دانش مالی و سرمایه گذاری از اهداف یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است
ارتقا دانش مالی و سرمایه گذاری از اهداف یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است