تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که قیمت طلا در روزهای آینده بیشتر تحت تاثیر متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا و انتشار امارهای مهم اقتصادی قرار خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، قیمت طلا هفته گذشته بیش از ۳.۰۸ درصد افزایش داشته و همچنان نزدیک به بالاترین سطح خود از اوت ۲۰۱۶ میلادی قرار دارد.
بر اساس این گزارش شاخص ارزش دلار نیز طی هفته گذشته ۱.۴۶ درصد کاهش داشته و برای پنجمین بار در ۷ هفته اخیر روندی نزولی را تجربه کرده است.
به نظر می رسد یکی از مهمترین عوامل افزایش قیمت طلا در ماه های اخیر و کاهش ارزش دلار در برابر سایر ارزهای معتبر بین المللی، اختلاف بین سیاست های پولی بانک های مرکزی بزرگ جهان است.
کارشناسان اقتصادی نگران آن هستند که اجرای طرح مالیاتی ترامپ برای کاهش مالیات شرکت های آمریکایی در نهایت منجر به افزایش کسری بودجه و بدهی شود و این مساله افت بیشتر ارزش دلار را در پی داشته باشد.
آمارهای جدید اقتصادی نشان می دهد که نرخ تورم آمریکا طی ماه ژانویه با افزایش روبرو شده است. این مساله می تواند موجب افزایش تقاضای سرمایه گذاری برای طلا شود.
به نوشته طلا ،در هفته پیش رو به نظر می رسد تمرکز اصلی سرمایه گذاران بر روی انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو باشد.
بازارهای آسیایی به خصوص چین مالزی و هنگ کنگ طی روزهای آینده به خاطر آغاز سال جدید چینی تعطیل خواهد بود.انتشار امارهای مهم اقتصادی منطقه یورو انگلیس و آمریکا نیز می تواند عامل مهمی برای قیمت طلا در روزهای آینده باشد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=104641
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تحلیل اینوستینگ از عوامل موثر برقیمت طلا
تحلیل اینوستینگ از عوامل موثر برقیمت طلا
تحلیل اینوستینگ از عوامل موثر برقیمت طلا
تحلیل اینوستینگ از عوامل موثر برقیمت طلا
تحلیل اینوستینگ از عوامل موثر برقیمت طلا