هر دلار آمریکا را با ۱۰ ریال کاهش نسبت به دیروز ۳۸ هزار و ۹۲۰ ریال و هر سکه تمام طرح جدید را با ۳۲ هزار ریال رشد ۱۲ میلیون و ۴۰۹ هزار ریال داد و ستد شد.

فعالان بازار ارز و سکه امروز (یکشنبه) هر دلار آمریکا را با ۱۰ ریال کاهش نسبت به دیروز ۳۸ هزار و ۹۲۰ ریال و هر سکه تمام طرح جدید را با ۳۲ هزار ریال رشد ۱۲ میلیون و ۴۰۹ هزار ریال داد و ستد کردند.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، هر یورو امروز با ۲۰ ریال کاهش ۴۷ هزار و ۷۰ ریال و هر پوند انگلیس با افت ۳۰ ریالی ۵۲ هزار و ۵۵۰ ریال به خریداران عرضه شد.
در سامانه نظارت ارز که میانگین قیمت فروش ارزهای عمده در صرافی های مجاز سراسر کشور درج می شود، قیمت هر یورو تا زمان انتشار این خبر ۴۶ هزار و ۴۰۱ ریال و هر دلار ۳۸ هزار و ۹۱۸ ریال اعلام شده است که نسبت به دیروز یورو ۲۰۶ ریال و دلار ۵۷ ریال کاهش دارد.
در این سامانه نرخ هر درهم امارات متحده عربی ۱۰ هزار و ۶۶۴ ریال و هر پوند انگلیس ۵۲ هزار و ۵۷۱ ریال درج شده است.

** تحولات بازار سکه و طلا
با وجود تثبیت قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به دلیل تعطیلی این بازارها در روز یکشنبه، قیمت طلا در بازار ایران رشد کرد و قیمت هر اونس طلا امروز یک هزار و ۲۹۸ دلار و ۱۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۸۹۰ ریال اعلام شد.
همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۶۰ هزار ریال کاهش به ۱۱ میلیون و ۹۷۰ هزار ریال رسید، اما نیم سکه ۱۰ هزار ریال رشد کرد و ۶ میلیون و ۳۴۰ هزار ریال فروخته شد.
در معاملات امروز، ربع سکه با ۱۰ هزار ریال رشد قیمت ۳ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال عرضه شد اما سکه گرمی بدون تغییر ماند و ۲ میلیون و ۴۷۰ هزار ریال در ویترین صرافی ها و طلافروشی ها جای گرفت.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=97811
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افت قیمت دلار و رشد ارزش سکه در بازار آزاد
افت قیمت دلار و رشد ارزش سکه در بازار آزاد
افت قیمت دلار و رشد ارزش سکه در بازار آزاد
افت قیمت دلار و رشد ارزش سکه در بازار آزاد
افت قیمت دلار و رشد ارزش سکه در بازار آزاد