اداره امور مالی نیویورک از شرکت‌های بیشتری خواست مراقب باشند با صدور بیمه‌نامه مجدد قوانین جدید این اداره درباره تجارت با ایران را نقض نکنند.
به گزارش پول پرس به نقل از ایسنا، خبرگزاری رویترز گزارش داد: نهاد ارشد تنظیم کننده مقررات مالی در نیویورک تحقیق درباره این موضوع را که آیا شرکت های بیمه مجدد سیاستهایی برای صدور بیمه نامه دارند که می‌تواند ناقض تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران باشد یا خیر گسترش داده است.

اداره امور مالی نیویورک در نامه‌ای که متن آن را بر روی وب سایت خود منتشر کرد از شرکت‌های بیمه مجدد خواسته است معاملات شان را با شرکت‌ها و افرادی که با ایران ارتباط دارند، شرح بدهند.

همچنین از آنها درخواست کرده است که شیوه‌های در حال اجرای خود را شرح بدهند تا اطمینان حاصل شود که به “قانون آزادی و منع اشاعه در ایران مصوب ۲۰۱۲ ” که از اول ژوئیه قابلیت اجرایی پیدا کرده است، پایبند هستند.

یک فرد آشنا با این موضوع گفت که ۲۰ شرکت بیمه مجدد از جمله هانوفر و لیولد این نامه را دریافت کرده‌اند.

این شرکت‌ها از جمله شرکتهایی هستند که ماه گذشته این اداره به ریاست بنجامین لاوسکی با آنها تماس گرفت و خواستار توضیح درباره معاملات‌شان با ایران شد.

لاوسکی این تحقیقات را زمانی اغاز کرد که در گزارشات خبری ادعا شد شرکت “گلنکوراکستراتا پی.ال.سی و ترافیگورا ای.جی” مستقر در سوییس، هزاران تن اکسید آلومینیوم را در اختیار یک شرکت ایرانی که آلومینیوم برنامه هسته‌یی ایران را تامین می‌کند قرار داده است.

قانون جدید شرکت‌های خدمات مالی که در آمریکا تجارت می کنند نظیر شرکت های بیمه و بیمه مجدد را از ارایه خدمات به شرکت هایی که با ایران معامله می‌کنند، منع می کند. این ممنوعیت می‌تواند تبادلات با ایران را دشوارتر سازد زیرا شرکت‌ها برای جلوگیری از خطر از بین رفتن محموله های بزرگ به بیمه نیازمند هستند.

بنا بر گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس این ۲۰ شرکت علاوه بر ۲۰ شرکت غیر آمریکایی است که ماه گذشته نامه مشابه اداره امور مالی را دریافت کردند.

اداره امور مالی تنظیم کننده مقررات بیمه گذارانی است که در نیویورک تجارت می‌کنند.

بنا بر این گزارش در این نامه که روز چهارشنبه ارسال شده آمده است که این اداره اخیرا متوجه شده تعدای از شرکت‌ها برای صدور بیمه تجارت با ایران اقدام کرده‌اند که این اقدام ممکن بود در گذشته ممنوع نباشد اما قانون جدید آن را منع می‌کند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=9604
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

هشدار تحریمی به ۲۰ شرکت بیمه‌ ای
هشدار تحریمی به ۲۰ شرکت بیمه‌ ای
هشدار تحریمی به ۲۰ شرکت بیمه‌ ای
هشدار تحریمی به ۲۰ شرکت بیمه‌ ای
هشدار تحریمی به ۲۰ شرکت بیمه‌ ای