رپرست مدیریت شعب یک تهران گفت: لازمه دستیابی به اهداف تبیین شده در بخش خدمات الکترونیک و غیر حضوری تلاش بیشتر روسای شعب و کارکنان صف است.

سرپرست مدیریت شعب یک تهران گفت: لازمه دستیابی به اهداف تبیین شده در بخش خدمات الکترونیک و غیر حضوری تلاش بیشتر روسای شعب و کارکنان صف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، ناصر سیفی مدیر در جمع روسای شعب و دوایر سرپرستی یک تهران، تصریح کرد: در عرصه رقابت بانکی باید با تفکر کار شو و با کمترین حجم کار بیشترین بازدهی و راندمان را شاهد باشیم.

وی بابیان اینکه استراتژی و برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت ثامن باید همگام با اهداف اقتصادی جامعه باشد، افزود: با افزایش خدمات نوین اثربخشی موسسه در جامعه و نزد مشتریان افزایش می‌یابد.

سیفی همچنین با تأکید بر نگاه” هر شعبه یک بانک”اظهار کرد: نگاه هر شعبه یک بانک در سال آینده نهادینه می‌شود. به همین منظور روسای شعب باید با کنترل، نظارت و مراقبت با رشد آمارهای جذب منابع، مصارف و کاهش مطالبات پاسخگوی این اعتماد باشند.

سرپرست مدیریت شعب یک تهران با اشاره به خدمات نوین بانکداری الکترونیکی، افزود: مشتریان تمایل به استفاده از خدمات غیرحضوری دارند، باید بااطلاع رسانی هر چه بیشتر به مشتریان درصد نفوذ این خدمات را در بین آنان افزایش یابد.

وی وصول هر چه بیشتر مطالبات در شعب را خواستار شد و خاطرنشان کرد: برخی از شعب روند رو به رشد و مثبتی را در وصول مطالبات داشته‌اند، که باید شعبه‌هایی که تاکنون به اهداف موردنظر دست نیافته اند، تلاش بیشتری کنند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=91669
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

افزایش نفوذ خدمات نوین بانکی در بین مشتریان موسسه ثامن
افزایش نفوذ خدمات نوین بانکی در بین مشتریان موسسه ثامن
افزایش نفوذ خدمات نوین بانکی در بین مشتریان موسسه ثامن