۱۴  تیرماه  گذشته در استان گیلان آزمونی برگزار شد که  قرار بود  طی آن ۲۶۵ نفر در ۱۳ دستگاه اجرایی شامل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، ثبت احوال ، بهزیستی ، پزشکی قانونی ، انتقال خون ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بیمه سلامت ، ورزش و جوانان ، گمرک ، هواشناسی ، استانداری ، راه و شهر سازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان جذب شوند.

به گزارش پول پرس به نقل از خانه ملت، بیش از ۱۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کردند و به ۶۰ سوال تخصصی و ۱۰۰ سوال عمومی پاسخ  دادند تا در ظاهر شایسته ترین ها انتخاب و استخدام شوند . اما گویا در اقدامی غیر قابل باور، این آزمون بیشتر یک  نمایش برای استخدام فله ای نورچشمی ها بوده است، اگرچه قاعدتا تعدادی از آزمون دهندگان هم جذب شده اند.

جعفرزاده  نماینده مردم رشت در مجلس، روز گذشته با اعلام این مطلب از نمایشی بودن این آزمون و به نوعی از به بازی گرفتن  ده هزار نفر شرکت کننده در این آزمون  خبر داد.

وی در این خصوص  گفت: من در استان گیلان فرماندارانی را می شناسم که به جریان انحرافی وابسته بودند و فرزندان و اطرافیان خود، حتی دامادشان را وارد این سیستم کرده اند و از طریق این طرح مهرآفرین که دارای همه چیز است به جز مفهوم واقعی مهر، این افراد وارد مرحله استخدامی شده اند.

وی افزود:آزمون هایی که در راستای اجرای این طرح برگزار می شد، نمایشی بود و بیشتر اعضا و اطرافیان خود دولت وارد ترکیب وزارتخانه ها شدند .

جعفرزاده ایمن آبادی در این خصوص تصریح کرد: اعضای وارد شده به ترکیب وزارتخانه ها به نحوی است  که البته خسران شدیدی را نسبت به دولت بعدی وارد می کند. چرا که این افراد در وزارتخانه ها بدنه ای را تشکیل دادند که این بدنه برای کار دولت منتخب آقای روحانی کارشکنی می کند.

بنا به اخبار دریافتی خبرنگار ما،  مستندات مربوط به این اقدام شرم آور به دیوان عدالت اداری ارسال شده است. گفتنی است در این خصوص تلاش های آقای “ش” از افراد نزدیک به مشایی  قابل توجه است.

البته نکته دیگر اینجاست که مجلس چندین بار مصوبه استخدام های “مهرآفرین” را رد کرد، اما دولت کاری به کار مجلس ندارد و در بخش های مختلف در حال نیروگیری است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=9026
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

استخدام های اتوبوسی نورچشمی ها در گیلان
استخدام های اتوبوسی نورچشمی ها در گیلان
استخدام های اتوبوسی نورچشمی ها در گیلان
استخدام های اتوبوسی نورچشمی ها در گیلان
استخدام های اتوبوسی نورچشمی ها در گیلان