آغاز ساخت مدرسه توسط بانک اقتصادنوین در مناطق زلزله‌زدهدر راستای توجه به وظایف اجتماعی، کلنگ احداث دو باب مدرسه در مناطق زلزله‌زده منطقه آذربایجان شرقی توسط بانک اقتصادنوین به زمین زده شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس ، طی مراسمی با حضور معتمدین محلی، مسئول مشارکت‌های مردمی اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس آذربایجان شرقی، سرپرست منطقه یک استان‌های بانک اقتصادنوین کلنگ احداث این دو مدرسه در روستاهای زلزله‌زده هریس و اهر به زمین زده شد و تا آغاز سال تحصیلی ۹۲ -۹۳ به بهره‌برداری خواهد رسید ضمن اینکه به زودی کلنگ احداث سومین مدرسه بانک اقتصادنوین در مناطق زلزله‌زده به زودی در منطقه ورزقان به زمین زده خواهد شد.
این مدارس در روستای “هرزورز” بخش مرکزی هریس و “چقالق” اهر با مشارکت بانک اقتصادنوین احداث و تا مهر سال آینده تحویل می‌شود.
مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای هرزورز در یک‌صد مترمربع زیربنا به صورت دو کلاسه برای ۱۷ دانش‌آموز مقطع ابتدایی این روستا ساخته می‌شود. مدرسه روستای چقالق اهر نیز به صورت سه کلاسه مجهز به آزمایشگاه و کارگاه در ۳۵۰ مترمربع زیربنا برای ۴۷ دانش‌آموز دختر و پسر مقطع راهنمایی این روستا احداث خواهد شد.
این سه مدرسه از محل کمک‌های مردمی برای ساخت مدرسه در مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی توسط بانک اقتصادنوین احداث خواهد شد که جزییات بیشتر روند ساخت این مدارس به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.
پیش از این نیز بانک اقتصادنوین نسبت به ساخت مدرسه در مناطق محروم اقدام کرده بود که یک باب از این مدارس در روستای چاه تلخ شمالی از توابع شهر بوشهر در سال ۹۰ به بهره‌برداری رسید، همچنین در حال حاضر سه باب مدرسه دیگر در استان‌های بوشهر، سیستان و بلوچستان و خوزستان توسط بانک اقتصادنوین در حال ساخت است که تعداد مدارس ساخته شده توسط این بانک به ۷ باب خواهد رسید.
این سه مدرسه نیز تا مهر ماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید .

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=890
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اقتصاد نوین در ورزقان مدرسه می سازد
اقتصاد نوین در ورزقان مدرسه می سازد
اقتصاد نوین در ورزقان مدرسه می سازد
اقتصاد نوین در ورزقان مدرسه می سازد
اقتصاد نوین در ورزقان مدرسه می سازد