مدیر ناحیه دو موسسه اعتباری ثامن در بازدید از شعب استان گلستان اعمال تغییرات در یک سازمان را امری ضروری در راستای چابکی بیشتر سازمان دانست و گفت: کارکنان باید خود را با تغییر و تحولات جدید همنوا و هماهنگ سازند.

مدیر ناحیه دو موسسه اعتباری ثامن در بازدید از شعب استان گلستان اعمال تغییرات در یک سازمان را امری ضروری در راستای چابکی بیشتر سازمان دانست و گفت: کارکنان باید خود را با تغییر و تحولات جدید همنوا و هماهنگ سازند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، مصطفی ذوالقدر در جمع روسای شعب گلستان با بیان این مطلب که باید کوشید تا به موازات تغییرات ایجاد شده، نقاط ضعف، قوت و نیز تهدیدها و فرصت‌های خود را شناسایی کرد اظهار داشت: طبق برنامه و شناسایی ضعف و قوت مجموعه باید بتوانیم بر مبنای آن نقاط قوت مان را گسترش داده و ضعف هایمان را به فرصت تبدل کنیم.
وی در در این بازدید، مدیران جدید را ادامه دهنده و تکمیل کننده راه مدیران سابق دانست و افزود: هدف نهایی مجموعه ثامن تبدیل شدن به بانک است که این اتفاق به زودی در سایه تلاش همکاران محقق خواهد شد و هر مدیر جدیدی نیز که منصوب می‌شود، ملزم به ادامه دادن این راه می‌باشد.
مدیر ناحیه دو با تأکید بر سرلوحه قرار دادن نظم و مدیریت زمان در کارهای روزانه، تصریح کرد: بکوشیم رویکرد هدف‌گرا و با برنامه ای دقیق را داشته باشیم.
ذوالقدر با بیان این که تلاش کنیم دغدغه سازمان را دغدغه خودمان بدانیم و منافع سازمانی را بر منافع شخصی ترجیح دهیم، خواستار توجه بیشتر همکاران به اصل مشتری مداری شد و گفت: ثامن از نظر مشتری مداری زبانزد همگان است و این امتیاز بزرگی برای ما در تقابل با رقبا محسوب می شود.
وی با تأکید بر اهمیت حفظ مشتریان قدیمی تصریح کرد: یک بانکدار موفق فردی است که به مهارت‌ها و شگردهای بازاریابی مسلط باشد و با بهره گیری از ارتباطات انسانی موثر، مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل و سپس به مشتریان دائمی تبدیل کند.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به بحث درباره پیگیری مطالبات پرداخت و گفت: مطالبات معوق همانند خونریزی است که اگر مهار نشود سایر بخش های بدن نیز صدمه و آسیب جدی خواهند دید.
مدیر ناحیه دو موسسه اعتباری ثامن خواستار استفاده همکاران از روش های خلاقانه برای وصول مطالبات شد و تاکید کرد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، وارث مطالبات معوق هستیم و جابجایی همکاران از یک شعبه‌ به شعبه‌ای دیگر، نباید بهانه و دستاویزی برای عدم توفیق در کاستن از حجم معوقات باشد.
سرپرست استان گلستان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منابع، مصارف و مطالبات شعب استان گلستان، افزایش اهتمام و عزم مضاعف همکاران و استفاده از تمام ابزارها امکانات برای نیل به اهداف تعیین شده به خصوص در بخش وصول مطالبات معوق را خواستار شد.
غلامحسن ایزد سرمایه نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده را از نقاط قوت استان گلستان دانست و بر اشاعه خدمات نوین الکترونیک و نیز پشتکار بیشتر همکاران در راستای جذب منابع تأکید کرد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=88181
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

دغدغه سازمان را دغدغه خودمان بدانیم
دغدغه سازمان را دغدغه خودمان بدانیم
دغدغه سازمان را دغدغه خودمان بدانیم
دغدغه سازمان را دغدغه خودمان بدانیم
دغدغه سازمان را دغدغه خودمان بدانیم