در این نمایشگاه تخصصی سالانه، جدیدترین خدمات و محصولات کمک توانبخشی به نمایش گذارده می شود

دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خدمات و تجهیزات توانبخشی ویژه معلولین و جانبازان مقارن با ایام جهانی معلولین با حمایت و پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران، سایر انجمن‌ها و مراکز علمی در محل دائمی نمایشگاه‌های فرهنگی مصلای تهران از ۱۶ لغایت ۱۹ آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، در این نمایشگاه تخصصی سالانه، جدیدترین خدمات و محصولات کمک توانبخشی به نمایش گذارده می شود و بازدیدکنندگان در این نمایشگاه می توانند با گروه وسیعی از انجمن ها و مراکز خدمات حمایتی، آموزشی و توانبخشی و تولید کنندگان آشنا شوند.

به گفته عسل نعمتیان مدیر روابط عمومی نمایشگاه، هدف اصلی این نمایشگاه فراهم آوردن بستری مناسب جهت آگاهی جامعه هدف و آحاد جامعه از میزان توسعه کمی و کیفی محصولات تولید شده داخلی و خارجی ویژه افراد دارای ناتوانی، معرفی و آموزش محصولات و خدمات جدید و برقراری ارتباط مناسب میان عرضه‌کنندگان و مصرف‌کنندگان و دانش‌افزائی کارشناسان و فعالان حوزه توانبخشی و پزشکی و شناساندن قابلیت‌های تولیدکنندگان داخلی و حمایت آنان در جهت کمک به افراد دارای ناتوانی و معلولیت برای ارتقای استقلال فردی و اجتماعی است.
برنامه ریزان این نمایشگاه در نظر دارند با برگزاری مستمر این نمایشگاه در سال های آتی ، فرصتی پدید آورند که کشور ایران تبدیل به کانون مهمی برای ارائه خدمات بهداشت و درمان و توانبخشی معلولین در منطقه جنوب غرب آسیا و خاورمیانه شود تا به دنبال آن خدمات ارائه شده به معلولین در ایران به استانداردهای بالایی دست یابد.
بازدیدکنندگان این نمایشگاه و علاقمندان می‌توانند با دریافت آموزش‌های علمی و عملی رایگان در کلاس‌های آموزش تخصصی، سمینارهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و کنفرانس ویلچر مشارکت کرده و از برنامه‌های جنبی این رویداد شامل ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌های رایگان و برنامه‌های حمایتی و فرهنگی بهره‌مند شوند.
نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خدمات و تجهیزات توانبخشی ویژه معلولین و جانبازان، ۱۶ لغایت ۱۹ آذر ماه سال جاری از ساعت ۱۰ الی ۱۸ در مصلی تهران برگزار می‌شود.


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=87901
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هارونی گفت:

    سلام.وقتتون بخیر
    شرمنده چند روز پیش تو اخبار یه نمایشگاه شرکت دانش بنیان نشون داد که رباط برا معلولین ساخته بودن چند تا سوال در موردش داشتم از شما باید بپرسم؟

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

نمایشگاه خدمات وتجهیزات توانبخشی معلولان وجانبازان
نمایشگاه خدمات وتجهیزات توانبخشی معلولان وجانبازان
نمایشگاه خدمات وتجهیزات توانبخشی معلولان وجانبازان
نمایشگاه خدمات وتجهیزات توانبخشی معلولان وجانبازان
نمایشگاه خدمات وتجهیزات توانبخشی معلولان وجانبازان