براساس گزارش شاخص‌های ماهانه اقتصادی بانک مرکزی، در دو ماه اول سال ۹۲ حدود ۷۰۷ هزار برگ سند به مبلغی معادل ۶۸.۴ هزار میلیارد ریال در اتاق پایاپای اسناد بانکی تهران برگشت داده شد.
به گزارش پول پرس به نقل از مهر، براساس گزارش مدیریت کل آمارهای اقتصادی بانک مرکزی در مورد شاخص های ماهانه اقتصادی اردیبشهت ماه سال جاری، شاخص دستمزد کارگران ساختمانی در اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ به عدد ۱۶۸.۳ رسید که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۳.۷ درصد و ۴۶.۹ درصد افزایش داشته است.

شاخص دستمزد کارگران ساختمانی در مناطق شهری ایران  (۱۰۰۰=۱۳۹۰)

الف- اردیبهشت ماه ۱۳۹۲

در این ماه شاخص های دستمزد بنا و کارگر ساده ساختمانی به ترتیب به اعداد ۱۵۹.۴ و ۱۷۷.۹ رسید که نسبت به ماه قبل به ترتیب ۳.۸ درصد و ۴.۰ درصد و در مقایسه با ماه مشابه سال ۱۳۹۱ به ترتیب ۳۹.۱ درصد و ۴۶.۳ درصد افزایش داشت.

ب- دو ماه اول سال ۱۳۹۲

متوسط شاخص دستمزد کارگران ساختمانی در دو ماه اول سال ۱۳۹۲ به عدد ۱۶۵.۳ رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۴۵.۸ درصد افزایش نشان می دهد. در دو ماه اول سال ۱۳۹۲ متوسط شاخص های دستمزد بنا و کارگر ساده ساختمانی به ترتیب به اعداد ۱۵۶.۵ و ۱۷۴.۵ بالغ گردیده که نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۱ به ترتیب ۳۸.۴ درصد و ۴۶.۳ درصد افزایش داشته است.

تعداد و مبالغ اسناد مبادله شده و برگشت داده شده در اتاق پایاپای اسناد بانکی تهران  (۱۰۰=۱۳۹۰)

الف – اردیبهشت ماه ۱۳۹۲

در اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ در اتاق پایاپای اسناد بانکی تهران بالغ بر ۴.۰ میلیون برگ سند به مبلغی معادل ۹۸۵.۶ هزار میلیارد ریال مبادله گردید. در این ماه شاخص های تعداد و مبلغ اسناد مبادله شده به ترتیب به اعداد ۹۴.۴ و ۱۶۰.۵ رسید که در مقایسه با ماه قبل به ترتیب ۶۰.۸ درصد و ۱۰۰.۱ درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال ۱۳۹۱ از نظر تعداد ۲.۸ درصد کاهش و از لحاظ مبلغ ۴۷.۵ درصد افزایش یافت.

در ماه مورد بررسی ۴۱۵ هزار برگ سند به مبلغی حدود ۴۶.۱ هزار میلیارد ریال در اتاق پایاپای اسناد بانکی تهران برگشت داده شد. شاخص های تعداد و مبلغ این اسناد در اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ به ترتیب به اعداد ۷۸.۲ و ۱۵۵.۲ رسید که نسبت به ماه قبل به ترتیب ۴۲.۴ درصد و ۱۰۶.۴ درصد افزایش و در مقایسه با ماه مشابه سال ۱۳۹۱ از نظر تعداد ۲۲.۵ درصد کاهش و از لحاظ مبلغ ۱۱.۴ درصد افزایش نشان می دهد.

در اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ نسبت های تعداد و مبلغ اسناد برگشت داده شده به مبادله شده به ترتیب به ۱۰.۳ درصد و ۴.۷ درصد رسید. نسبت های مزبور در اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ به ترتیب ۱۲.۹ درصد و ۶.۲ درصد بوده است.

ب- دو ماه اول سال ۱۳۹۲

در دو ماه اول سال ۱۳۹۲ در اتاق پایاپای اسناد بانکی تهران حدود ۶.۶ میلیون برگ سند به مبلغی معادل ۱۴۷۷.۸ هزار میلیارد ریال مبادله گردید. در این دوره متوسط شاخص های تعداد و مبلغ اسناد مبادله شده به ترتیب به اعداد ۷۶.۶ و ۱۲۰.۴ رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل از نظر تعداد ۶.۵ درصد کاهش و از لحاظ مبلغ ۳۶.۵ درصد افزایش نشان می دهد.

در دو ماه اول سال ۱۳۹۲ حدود ۷۰۷ هزار برگ سند به مبلغی معادل ۶۸.۴ هزار میلیارد ریال در اتاق پایاپای اسناد بانکی تهران برگشت داده شد. در این دوره متوسط شاخص های تعداد و مبلغ اسناد برگشت داده شده به ترتیب به اعداد ۶۶.۶ و ۱۱۵.۲ رسید که نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۱ از نظر تعداد ۲۳.۶ درصد کاهش و از لحاظ مبلغ ۶.۲ درصد افزایش یافته است.

در دو ماه اول سال ۱۳۹۲ نسبت اسناد برگشت داده شده به مبادله شده از نظر تعداد و مبلغ به ترتیب به ۱۰.۸ درصد و ۴.۶ درصد رسید. نسبت ها مزبور در دو ماه اول سال ۱۳۹۱ به ترتیب ۱۳.۲ درصد و ۵.۹ درصد بود.

آمار فروش سفته و برات در شهر تهران

الف – اردیبهشت ماه ۱۳۹۲

در اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ بالغ بر ۹۰.۶ میلیارد ریال سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال ۱۳۹۱ به ترتیب ۱۹۱.۱ درصد و ۵۴.۸ درصد افزایش یافته است.

ب – دو ماه اول سال ۱۳۹۲

در دو ماه اول سال ۱۳۹۲ حدودذ ۱۲۱.۸ میلیارد ریال سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال ۱۳۹۱ معادل ۲۸.۷ درصد افزایش نشان می دهد.

آمار سفته و برات واخواست شده در تهران (۱۰۰=۱۳۹۰)

الف- اردیبهشت ماه ۱۳۸۲

طبق آمار شعبه واخواست دادگستری استان تهران در اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ حدود ۱.۰ هزار برگ سفته و برات به مبلغی معادل ۴۱۲.۹ میلیارد ریال در شهر تهران واخواست گردید. در این ماه شاخص های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد ۶۷.۷ و۱۱۷.۵ رسید که در مقایسه با ماه قبل به ترتیب ۹۹.۱ درصد و ۴۱۳.۱ درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال ۱۳۹۱ به ترتیب ۳۷.۶ درصد و ۲۳۱.۹ درصد افزایش داشته است.

شاخص متوسط مبلغ یک برگ سفته و برات واخواست شده در اردیبهشت ماه  ۱۳۹۲ به عدد ۱۷۳.۶ رسید عدد شاخص مذکور در اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ معادل ۷۲.۰ بوده است.

ب- دو ماه اول سال ۱۳۹۲

در دو ماه اول سال ۱۳۹۲ حدود ۱.۶ هزار برگ سفته و برات به مبلغی معادل ۴۹۳.۳ میلیارد ریال در شهر تهران واخواست گردید. در این دوره متوسط شاخص های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد ۵۰.۹ و ۷۰.۲ رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب ۳.۷ درصد و ۱۸۶.۵ درصد افزایش نشان می دهد.

شاخص متوسط مبلغ یک برگ سفته و برات واخواست شده در دو ماه اول سال ۱۳۹۲ به عدد ۱۲۰.۵ رسید. عدد شاخص مذکور در دو ماه اول سال ۱۳۹۱ معادل ۴۹.۹ بوده است.

تعداد و ارزش سهام معامله شده در سازمان بورس اوراق بهادار تهران (۱۰۰=۱۳۹۰)

الف- اردیبهشت ماه ۱۳۹۲

در اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ حدود ۱۸.۱ میلیارد سهم به ارزش ۱۳۹.۷ هزار میلیارد ریال در سازمان بورس اوراق بهادار تهران معامله گردید. در ین ماه شاخص های تعداد و ارزش سهام معامله شده به ترتیب به اعداد ۲۹۶.۲ و ۷۴۰.۵ رسید که در مقایسه با ماه قبل به ترتیب ۲۱۵.۱ درصد و ۱۳۴.۳ درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۳۱۷.۸ درصد و ۸۹۸.۰ درصد افزایش داشته است.

ب- دو ماه اول سال ۱۳۹۲

در دو ماه اول سال ۱۳۹۲ حدود ۲۳.۸ میلیارد سهم به ارزش ۱۹۹.۴ هزار میلیارد ریال به سازمان بورس اوراق بهادار تهران معامله گردید. در این دوره متوسط شاخص های تعداد و ارزش سهام معامله شده به ترتیب به اعداد ۱۹۵.۱ و ۵۲۸. رسید که نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۱ به ترتیب ۱۹۵.۲ درصد و ۶۸۹.۷ درصد افزایش نشان می دهد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=8396
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

۷۰۷ هزار برگ سند در اتاق پایاپای اسناد بانکی برگشت خورد
۷۰۷ هزار برگ سند در اتاق پایاپای اسناد بانکی برگشت خورد
۷۰۷ هزار برگ سند در اتاق پایاپای اسناد بانکی برگشت خورد
۷۰۷ هزار برگ سند در اتاق پایاپای اسناد بانکی برگشت خورد
۷۰۷ هزار برگ سند در اتاق پایاپای اسناد بانکی برگشت خورد