اولین فروشگاه خدمات مالی و سرمایه گذاری به همت شرکت تامین سرمایه آرمان در محل نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه افتتاح شد.

اخبارپول – اولین فروشگاه اینترنتی خدمات مالی و سرمایه گذاری به همت شرکت تامین سرمایه آرمان در محل نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، شرکت تامین سرمایه آرمان (وابسته به بانک توسعه صادرات) درگاه اینترنتی IBShopرا جهت آرامش و امنیت سرمایه‌گذاری افتتاح کرد.
در مراسم افتتاح اولین فروشگاه خدمات مالی، علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اشاره به اینکه بازار پول و سرمایه مکمل هم هستند و باید همکاری نزدیکی باهم داشته باشند اظهار داشت: عمده اتصال تامین سرمایه با مردم در قالب بانک است.
وی افزود: از طرفی اوراقی که تامین سرمایه بصورت عرضه اولیه منتشر می‌کند باید مشتریان عمده داشته باشند و مشتریان خرد از آن بی بهره هستند و از همین رو سایت IBShop شرایط مناسب جهت عرضه محصولات به مشتریان خرد را فراهم خواهد کرد و مشتریان خرد هم می توانندجذب تامین سرمایه شوند.
در همین رابطه محمودرضا خواجه نصیری مدیرعامل تامین سرمایه آرمان گفت: یکی از خلاهای سرمایه گذاری این است که دسترسی مردم به سیستم مالی و سرمایه گذاری محدود است و ما با راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات مالی از طریق سایت IBShop تلاش داریم شرایط امن سرمایه گذاری را ایجاد کنیم.
وی افزود: این درگاه اینترنتی ارائه کننده تمامی فرصت‌های امن سرمایه گذاری است و ما سعی بر آن داریم که تمامی افراد در اقصی نقاط ایران به این درگاه دسترسی داشته و از طریق اینترنت صندوق‌های سرمایه گذاری و بورس را هم در اختیار داشته باشند.
خواجه نصیری با اشاره به اینکه در بازار کالا و خدمات سایتهای مختلفی وجود دارد اظهار داشت: در حوزه مالی کمبود چنین سایت و درگاهی به خوبی مشهود بود و این گامی که امروز برداشته شده اولین قدم برای توسعه خدمات مالی است.
وی ادامه داد: همچنین سعی می کنیم در حوزه بازاریابی اصالت خودرا نیز حفظ کنیم و ما نیاز به سرویس‌های پیرفته داریم تا بدون نیاز به شبکه بانکی توسعه یابیم.
مدیرعامل شرکت تامین سرمایه آرمان تصریح کرد: در سایت IBShop.ir صندوق‌های سرمایه گذاری مختلف را داریم که در معرض دید علاقمندان و متقاضیان قرار دارد.

 

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=81914
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

اینترنتی سرمایه‌گذاری کنید
اینترنتی سرمایه‌گذاری کنید
اینترنتی سرمایه‌گذاری کنید
اینترنتی سرمایه‌گذاری کنید
اینترنتی سرمایه‌گذاری کنید