نخستین نشست سرپرست مؤسسه اعتباری توسعه با مدیران امور و روسای شعب با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت‌های تابعه برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، غلامرضا خلیل ارجمندی سرپرست موسسه اعتباری توسعه در این مراسم با اشاره به این که به زودی در شبکه بانکی به عنوان “بانک توسعه فردا” معرفی خواهیم شد افزود: با برگزاری مجمع به عنوان عضو هیات مدیره معرفی و پس از آن با نظر رییس هیات مدیره به عنوان سرپرست معرفی شدم و پس از آن روند پیگیری اخذ مجوز بانک توسعه فردا از بانک مرکزی و معرفی اعضا هیات مدیره به این بانک پیگیری شد و هم اکنون به مراحل مطلوبی در این موارد دست یافته‌ایم.
وی با نگاه به مدل فعلی بانک داری در ایران و ضرورت جایگزینی کارمزد محوری به جای منابع محوری که اشکالات اساسی نیز دارد گفت: در حال حاضر توجه جدی به منابع محوری از ضروریات بانک داری امروز است. به گفته وی شبکه بانکی در آذر ماه یک میلیون و ۱۷۷ هزار میلیارد ریال پول جمع آوری کرده است که سهم مؤسسه در این منابع با توجه به نقدینگی جامعه چشم گیر نیست.
خلیل ارجمندی به جمع آوری منابع خرد و خطر منابع بین بانکی و مشکلات این گروه از منابع برای چندین بانک در روزهای اخیر اشاره کرد و رویکرد شعب را جمع آوری منابع ماندگار عنوان کرد.
وی با ارایه آمار عملکرد موسسه اعتباری توسعه در بین سایر بانک های خصوصی خاطر نشان کرد: شعب فاصله بسیاری با برنامه های ارایه شده دارند و اصلاح برنامه ها و عملکرد ها شعب با عنایت به وضعیت نقدینگی کشور بسیار حائز اهمیت است.
سرپرست موسسه اعتباری توسعه به تجربه سایر بانک ها در نظام بانکی کشور نیز اشاره کرد و پتانسیل های موجود در موسسه را دست مایه عملکرد شایسته تری در نظام بانکی عنوان کرد.
خلیل ارجمندی در ادامه ،بازاریابی کلیه نیروها در شعب با رعایت کامل دستور العمل ها و بخش نامه ها را مهم دانست و با بیان ضرورت حرکت یکپارچه و هم آهنگ شعب و ستاد در مسیر دست یابی به اهداف و افزایش سهم بازار افزود: با اعتقاد به مدیریت عرضی و با عنایت بر ساختار کوچک و پویای موسسه آینده برای این سازمان بسیار روشن و مطلوب خواهد بود.
به گفته وی افزایش تعداد شعب، تعداد مشتریان و محصولات جدید بانکی از برنامه های آینده خواهد بود.
شایان ذکر است در ادامه این جلسه مدیران امور و روسای شعب به بیان نقطه نظرات و پرسش های خود پرداختند.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=798
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

خلیل ارجمندی:”بانک توسعه فردا” در آستانه تولد
خلیل ارجمندی:”بانک توسعه فردا” در آستانه تولد
خلیل ارجمندی:”بانک توسعه فردا” در آستانه تولد
خلیل ارجمندی:”بانک توسعه فردا” در آستانه تولد
خلیل ارجمندی:”بانک توسعه فردا” در آستانه تولد