امسال بانک شهر به عنوان بانک عامل در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران مدرنترین و به روزترین تجهیزات بانکی را در دسترس مراجعین به شهرآفتاب قرارداده است.

اخبارپول مدیرعامل بانک شهر ضمن اشاره به پیشرو بودن این بانک در خدمات بانکداری الکترونیک گفت: امسال بانک شهر به عنوان بانک عامل در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران مدرنترین و به روزترین تجهیزات بانکی را در دسترس مراجعین به شهرآفتاب قرارداده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، حسین محمد پورزرندی ظهر امروز با حضور در شهرآفتاب و نمایشگاه کتاب تهران در جمع خبرنگاران اذعان داشت: بانک شهر بانکداری الکترونیک را به عینه و در اقدام و عمل با خدمات ویژه به مشتریان و جلب رضایت شهروندان، پیاده کرده است.
وی با اشاره به خدمات ۲۴ساعته شهرنت‌ها در ایام نوروز افزود: نمایشگاه کتاب امسال نیاز به بانکی داشت که در خدمات بانکداری الکترونیک پیشتاز باشد و ما این خدمات را به نحو مطلوب و تا جلب حد بالای رضایت شهروندان فراهم کرده‌ایم.
پورزرندی در ادامه به حمایت مالی بانک شهر از نهایی شدن پروژه شهرآفتاب اشاره و تصریح کرد: بانک شهر در کنار شهرداری تهران به ساخت مجموعه عظیم شهرآفتاب کمک به سزایی کرد تا هرچه سریعتر این پروژه جهت برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران مورد بهره برداری واقع شود.
وی همچنین اظهار داشت: در سال‌های گذشته بن کارت‌ها به صورت فیزیکی تحویل متقاضیان شده و معمولا قبل از آغاز به کار نمایشگاه این بن کارت‌ها به اتمام می‌رسید اما امسال با تمهیدات بانک شهر نه تنها بن کارت‌ها به صورت مجازی به متقاضیان تحویل داده می‌شود بلکه تا پایان نمایشگاه هم امکان تهیه این بن کارت‌ها وجود دارد.
مدیرعامل بانک شهر در رابطه با بن کارت‌های مجازی اینطور توضیح داد: متقاضیان دریافت بن کارت‌ها در صورت عدم تمایل به حضور در شعب منتخب بانک شهر جهت دریافت بن‌های خود می‌توانندبا استفاده از سیستم بن کارت مجازی این بن‌ها را دریافت و بلافاصله پس از رسیدن به محیز نمایشگاه آن را فعال و استفاده کنند.
وی افزود: متقاضیان بن کارت‌های مجازی را می‌توانند از وب کیوسک‌ها که برای اولین بار است که در نظام بانکی چنین خدماتی را ارائه می‌کند، شهرنت‌ها و باجه‌های بانک شهر مستقر در نمایشگاه کتاب تهران واقع در شهرآفتاب تهیه کنند.
در ادامه مدیرعامل بانک شهر ضمن اشاره به فعالیت سیستم صرافی الکترونیک در نمایشگاه کتاب شهر آفتاب گفت: متقاضیان می توانند با قرار دادن ارز در دستگاه تعبیه شده در نمایشگاه و استفاده از هر کارت شتابی ارز خود را به ریال تبدیل کرده و به کارت خود واریز کنند. درصورت نداشتن کارت شتابی، متقاضیان ایرانی با قراردادن کارت ملی خود در دستگاه مذکور و متقاضیان خارجی با پاسپورت خود، کارت شتابی هم دریافت کرده و ارز تبدیل شده آنان به ریال، به کارت صادرشده واریز می شود.
پورزرندی افزود: با اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی به زودی این سیستم در فرودگاه ها نیز برای رفاه مسافران راه اندازی خواهد شد.
وی ادامه داد: ویزاکارت هم ظرف ۲تا۳ ماه آینده عملیاتی خواهد شد.
لازم به ذکر است، بن کارت‌هایی که توسط سازمان‌ها و نهادها خریداری می‌شود پس از نمایشگاه کتاب تهران هم قابل استفاده است اما این قابلیت شامل بن کارت‌هایی که از محل یارانه وزارت ارشاد تامین شده است، نمی شود.
مدیرعامل بانک شهرتعداد کل تراکن‌های انجام شده در نمایشگاه کتاب تهران طی چهار روز را ۴۴۴۲۰۱ تراکنش ذکر کرد و افزود: ۶دستگاه شهرنت در نمایشگاه فعال شده است. علاوه بران یک شعبه بانک شهر نیز در این نمایشگاه دایر است . ۱۵ گیشه در سالن‌ها و ۲۳۵۱ POS هم در غرفه‌ها وجود دارد که از مجموع این سیستم ها به علاوه ATM و وب کیوسک‌ها بیش از ۲۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان جابه جایی وجه صورت گرفته است.

گفتنی است، بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵در شهرآفتاب واقع در بزرگراه خلیج فارس برگزار می‌شود.

برای پیوستن به کانال تلگرامی “اخبارپول” اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=79490
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک شهر مدرنترین تجهیزات بانکی را به شهرآفتاب برد
بانک شهر مدرنترین تجهیزات بانکی را به شهرآفتاب برد
بانک شهر مدرنترین تجهیزات بانکی را به شهرآفتاب برد
بانک شهر مدرنترین تجهیزات بانکی را به شهرآفتاب برد
بانک شهر مدرنترین تجهیزات بانکی را به شهرآفتاب برد