در سال گذشته ٣/١٠هزار برگ سفته و برات به مبلغ ١۶٢ میلیارد تومان در تهران برگشت.

در سال گذشته ٣/١٠هزار برگ سفته و برات به مبلغ ١۶٢ میلیارد تومان در تهران برگشت خورد که این عدد از ١۵۴ میلیارد تومان سفته فروخته شده در این سال ۵ درصد بیشتر است و نسبت به مبلغ واخواست شده در سال گذشته ٨/۴۶ درصد کمتر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول به نقل از اعتماد، در سال ٩۴ حدود ٣/١٠هزار برگ سفته و برات به مبلغی معادل ١/١۶٢٠ میلیارد ریال در شهر تهران واخواست شد. در این دوره متوسط شاخص‌های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد ۶/۵۵ و ۴/٣٨رسید که نسبت به سال قبل به ترتیب ٨/۴۶ درصد و ٣/۵٠درصد کاهش نشان می‌دهد. شاخص متوسط مبلغ یک برگ سفته و برات واخواست‌شده در سال ٩۴ به عدد ١/۶٩ رسید. عدد شاخص مزبور در سال‌ ٩٣ معادل ٩/٧٣ بوده است.
طبق آمار شعبه واخواست دادگستری استان تهران در اسفند ماه ٩۴ بالغ بر یک هزار برگ سفته و برات به مبلغی معادل ۵/١٧٣ میلیارد ریال در شهر تهران واخواست شد. در این ماه شاخص‌های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد ٣/۶۶ و ۴/۴٩رسید که در مقایسه با ماه قبل به ترتیب ٧/۴۶درصد و ۴/۴٢درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل به ترتیب ٧/٣۶درصد و ٩/١٨درصد کاهش داشته است.
شاخص متوسط مبلغ یک برگ سفته و برات واخواست شده در اسفند ماه ٩۴ به عدد ۵/٧۴ رسید. عدد شاخص مزبور در اسفند ماه ٩٣ معادل ٢/۵٨ بوده است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=79097
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آمار سفته‌های برگشتی کم شد
آمار سفته‌های برگشتی کم شد
آمار سفته‌های برگشتی کم شد
آمار سفته‌های برگشتی کم شد
آمار سفته‌های برگشتی کم شد