روند کاهش نرخ سود بانکی مناسب و مقبول است کما اینکه نرخ سود بین بانکی ۲۶درصد بود ولی اکنون به ۲۰ درصد رسیده است.

اخبارپول – مدیرعامل بانک دی ضمن اشاره به اینکه روند کاهش نرخ سود بانکی بحث چالش برانگیز سال گذشته بوده است اظهارداشت: ممکن است مقاومت‌هایی برای جلوگیری از کاهش نرخ سود صورت گیرد اما این مقاومت‌ها پایدار نبوده و سپری می‌شود
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، احمد شفیع زاده افزود: روند کاهش نرخ سود بانکی مناسب و مقبول است کما اینکه نرخ سود بین بانکی ۲۶درصد بود ولی اکنون به ۲۰ درصد رسیده است.
وی ضمن اشاره به عرضه ۷ درصدی سهام نیروگاه دماوند توسط این بانک در فرابورس اظهارداشت: پس از مدتها تلاش و فراهم کردن زیرساخت‌ها، در آخرین روزهای سال گذشته این عرضه عمومی صورت گرفت و در دقایق اولیه با استقبال خوبی روبه‌رو شده و به فروش رفت.
شفیع زاده ادامه داد: بانک دی در حوزه انتشار اوراق بهادار فعال شده است و در جهت حمایت از یک مجموعه نفتی برای بهره برداری از ظرفیت بورس گام برمی‌دارد.
وی با اشاره به سال ۹۵ که بیشتر معطوف به اقتصادمقاومتی است، عنوان کرد: اگر بخواهیم اقتصاد شکوفا شود، نیازمند ابتکار عمل بیشتری هستیم و در این راستا باید به منافع ملی توجه کنیم که در این صورت اقتصاد نیز شکوفا می‌شود.
شفیع زاده در این رابطه افزود: کمیته اقتصادمقاومتی در بانک دی امسال هم در ادامه فعالیت خود تلاش می‌کند که با تجهیز منابع درحد اختیار و امکانات خود گام بردارد و در زمینه اقتصاد مقاومتی و مهندسی مناسب از تجهیز منابع داشته باشد.
وی با اشاره به جایگاه مناسب بانک دی نزد بانک مرکزی ابراز داشت: تبادلات بین بانکی فراهم است و امیدواریم در سال جدید هم فراهم شود.
مدیرعامل بانک دی در خصوص افزایش سرمایه این بانک، عنوان کرد:در سال گذشته افزایش سرمایه ۳۰درصدی نسبت به سرمایه پایه داشتیم و این مساله پتانسیل بانک را در ارائه خدمات مناسب به مشتریان بالا می‌برد.
وی افزود: در سال گذشته سرمایه بانک دی از ۵هزارمیلیارد به ۶۴۰۰هزارمیلیارد تومان رسید و امیدواریم امسال این افزایش سرمایه به ۱۰ هزارمیلیارد تومان برسد.
وی ادامه داد: افزایش سرمایه شرکت‌های زیرمجموعه بانک دی نیز امسال پیگیری می‌شود.
شفیع زاده در خصوص وضعیت سوئیفت در بانک دی نیز گفت: سوئیفت برای ما وصل بوده اما در حال حاضر تلاش می‌شود تعاملات ما در قالب سوئیفت با کیفیت تر از قبل باشد.
وی با اشاره به خرید ۳۰درصد یک شرکت PSP خاطرنشان کرد: شرکت صرافی دی تعطیل شده بود که با مصوبات شورای پول و اعتبار دوباره گشایش یافت.
وی با اشاره به بهبود ۱۱ پله‌ای بانک دی بین ۱۰۰شرکت برتر اذعان داشت: بهبود شرایط بانک دی نمود جایگاه مناسب این بانک است.
مدیرعامل بانک دی در ادامه سخنانش گفت: در حوزه پیاده سازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان، مرکز پاسخگویی این بانک به صورت ۲۴ساعته در سال گذشته راه اندازی شد.
وی در پایان ضمن اشاره به دستاوردهای مثبت بانک دی در زمینه مبارزه با پولشویی گفت: مسیر امیدوارکننده است و امید آن را داریم که در سال جدید فعالان اقتصادی از نتایج حاصله در سیستم بانکی منتفع شوند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=78247
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

مدیرعامل بانک دی: عده‌ای مقابل کاهش نرخ سود بانکی مقاومت می‌کنند
مدیرعامل بانک دی: عده‌ای مقابل کاهش نرخ سود بانکی مقاومت می‌کنند
مدیرعامل بانک دی: عده‌ای مقابل کاهش نرخ سود بانکی مقاومت می‌کنند
مدیرعامل بانک دی: عده‌ای مقابل کاهش نرخ سود بانکی مقاومت می‌کنند
مدیرعامل بانک دی: عده‌ای مقابل کاهش نرخ سود بانکی مقاومت می‌کنند