اولین جشنواره نقد صنعت بانکداری که با محوریت بانک اقتصادنوین برگزار شده بود عصر دیروز با حضور رئیس کل بانک مرکزی و تنی چند از مدیران بانکی، به کار خود خاتمه داد.

اخبارپول – اختتامیه جشنواره نقد صنعت بانکداری با معرفی برگزیدگان هر رشته برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، اولین جشنواره نقد صنعت بانکداری که با محوریت بانک اقتصادنوین برگزار شده بود عصر دیروز با حضور رئیس کل بانک مرکزی و تنی چند از مدیران بانکی، به کار خود خاتمه داد.
این جشنواره که از اول آبان ماه سال جاری آغاز شده و تا ۱۰ دی ماه ادامه داشت، در سه گروه رسانه‌ای شامل رسانه‌های مکتوب (روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و مجلات اقتصادی و غیر اقتصادی)، رسانه‌های مجازی (سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های تخصصی) و رسانه‌های دیداری و شنیداری (تلویزیون و رادیو) برگزار شد.
ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی در این مراسم گفت: مقدمه شروع هر حرکتی برای یک سازمان یا یک بنگاه این است که افکار عمومی را بسنجد و بداند چه نقدی از او در جامعه وجود دارد.
وی افزود: توجه به نقدها منجر به شناخت نقایص شده و کمک به سزایی به رشد آن سازمان خواهد کرد.
سیف ضمن تشکر از منتقدان صنعت بانکداری تصریح کرد: کسانی که صنعت بانکداری را نقد می‌کنند کمک بسیار مهمی به رشد این صنعت در جامعه کرده و سبب آن می‌شوند که آثار مثبت آن در جامعه نمود یابد.
رئیس کل بانک مرکزی در ادامه سخنانش گفت: گزاف نیست اگر بگوییم نظام بانکی دارای یک ویژگی منحصر به فرد است که کمتر نهادی از این ویژگی برخوردار است و این ویژگی ذینفعان آن است که از آحاد جامعه هستند.
وی در توضیح این موضوع گفت: ما در معرض دید جامعه هستیم و هرکس از یک منظر و دیدگاه مارا نقد می کند.
سیف ادامه داد: نقد به هر شکلی که باشد چه حرفه‌ای چه عادی باید از آن استقبال کرده و بدان توجه داشت.
وی با اذعان بر اینکه نقد زمینه رشد یک سازمان را فراهم می کند اظهار داشت: اینکه چقدر خودمان را به پاسخگویی مناسب در قبال نقدها مقید کرده باشیم همان قدمی است که می تواند رشد نظام بانکی را رقم بزند.
وی افزود: اگر نقد را یک لطف تلقی کنیم می توان امید به رشد و روبه رشد بودن داشت.
سیف ضمن اشاره به شرایط تحریم و دشواری‌هایی که برای صنعت بانکی کشور فراهم بود اظهار کرد: در حال حاضر روابط کارگزاری با دنیا که در گذشته به حداقل رسیده بود در حال احیا است و در دوهفته منتهی به ۱۸ اسفند ۹۴ با ۲۶۴ کارگزاری در دنیا ارتباط برقرار کردیم.
وی همچنین از گشایش ۱۲۰۲ ال سی در همین مدت خبرداد.

گفتنی است، در این جشنواره دو گروه داوری متشکل از استادان و صاحب نظران “حوزه رسانه و بانکی” آثار را بررسی و داوری کردند. مجید رضاییان، محمد مهدی فرقانی، علی اکبر قاضی‌زاده، بیژن نفیسی، حسن نمک‌دوست و اکبر نصراللهی در بخش رسانه‌ای و محمد هادی مهدویان، حسین عبده تبریزی و طهماسب مظاهری به عنوان داوران حوزه بانکی به بررسی آثار ارسالی به این جشنواره پرداخته و نهایتا منتخبین را معرفی کردند.
لازم به ذکر است، اولین جشنواره نقد صنعت بانکداری که به همت بانک اقتصاد نوین برگزار شده بود با حضور مدیران ارشد بانکی کشور، اصحاب رسانه‌ و علاقمندان، بامعرفی منتخبین هر رشته به کار خود پایان داد.

 

6

 

سیف

 

رئیس کل بانک مرکزی: نقد موثر موجب اعتلای صنعت بانکداری کشور است.

 

4

 

5

 

معتمدی

 

حسن معتمدی مدیر عامل بانک اقتصادنوین

 

عبده تبریزی

 

عبده تبریزی کارشناس اقتصادی: اخبار منفی همیشه مشتری بیشتری دارند اما تحقیقات مبین این مساله است که این نوع اخبار آثار مخربی بر رفاه اقتصادی یک کشور دارد.

 

2

 

مدیران ارشد بانکی به همراه هیات داوران جوایز برگزیدگان اولین جشنواره نقد صنعت بانکداری را اهدا کردند.

 

1

 

برگزیدگان جشنواره در یک قاب

 

7

 

 

3

 

علی زند وکیلی نیز در این مراسم به اجرای قطعات زیبایی پرداخت.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=77805
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

رئیس کل بانک مرکزی: نقد موجب رشد صنعت بانکداری است
رئیس کل بانک مرکزی: نقد موجب رشد صنعت بانکداری است
رئیس کل بانک مرکزی: نقد موجب رشد صنعت بانکداری است
رئیس کل بانک مرکزی: نقد موجب رشد صنعت بانکداری است
رئیس کل بانک مرکزی: نقد موجب رشد صنعت بانکداری است