رییس هیات مدیره بانک ملت اعلام کرد که این بانک در رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی، رتبه چهارم میان ۱۰۰شرکت برتر و رتبه اول میان بانک های ایران را کسب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس، محمدرضا ساروخانی در جمع روسای شعب منطقه چهار تهران با بیان این نکته که این موفقیت حاصل تلاش همه مجموعه سازمان است افزود: کارنامه بانک ملت در ۱۵ سال گذشته، حاکی از موفّقیّت های بسیاری بوده است.
وی رفع تحریم مدیرعامل و بانک ملّت را اقدامی به موقع و جسورانه خواند و گفت: بانک ملّت با باور و اعتقادی که به عملکرد درست خود داشت و با استفاده از وکلای خبره توانست در دادگاه لوگزامبورگ از تحریم بانک، مدیرعامل و رییس بانک PIB لندن سربلند خارج شود.
رییس هیأت مدیره بانک ملت، این اتفاقات را افتخاری برای بانک و کارکنان آن خواند و افزود: ویژگی بارز بانک ملت این است که وقتی کارکنان نتایج کار خود را پرحاصل می‌بینند بر شدت فعالیت خود در مسیر کارایی می‌افزایند.
ساروخانی با بیان این نکته که بانک ملت از اوایل سال ۹۰ به فکر تغییر مدل کسب و کار افتاد تا تحوّل جدی در روند فعالیت های خود به وجود آورد خاطرنشان کرد: مطالعه عمیق در مورد بانک‌های موفّق دنیا از کارهای اولیه ای بود که در نتیجه آن مشخص شد که سازمان‌ها با تولید محصول جدید نمی‌توانند جهش داشته باشند زیرا این محصولات از سوی دیگر سازمان‌ها قابل تقلید هستند. در عین حال تغییر فرآیند نیز تضمین کننده سودآوری بیشتر نیست، بلکه تغییر ریشه ای مدل کسب و کار که قابل کپی کردن هم نیست مهم ترین راهکار در این زمینه است.
ساروخانی کسب سود از طریق کارمزدهای انواع بانکداری که از زنجیره شرکت‌های بانک انجام می‌شود، را جزء درآمدهای غیربهره ای دانست که در این صورت درآمد بانک از انحصار جذب منابع و توزیع مصارف رهایی می‌یابد.

انتهای پیام

 


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=738
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک ملت در میان ۴ شرکت برتر ایران قرار گرفت
بانک ملت در میان ۴ شرکت برتر ایران قرار گرفت
بانک ملت در میان ۴ شرکت برتر ایران قرار گرفت
بانک ملت در میان ۴ شرکت برتر ایران قرار گرفت
بانک ملت در میان ۴ شرکت برتر ایران قرار گرفت