بیمه سامان و بیمه پارسیان در عملکرد ۶ ماهه اول توانستند کمی بیش از پیش بینی را طی این مدت محقق کنند.

بیمه سامان و بیمه پارسیان در عملکرد ۶ ماهه اول توانستند کمی بیش از پیش بینی را طی این مدت محقق کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول، بیمه سامان ۱۸۱ ریال سود برای هر سهم سال مالی ۹۴ پیش بینی کرده و طی ۶ ماه ۹۸ ریال معادل ۵۴ درصد بودجه را پوشش داده است.

بیمه پارسیان برای سال مالی ۹۴ مبلغ ۵۶۱ ریال سود پیش بینی کرده و طی ۶ ماه ۳۱۲ ریال سود برای هر سهم محقق کرده و ۵۶ درصد بودجه را پوشش داده است.

“وتوصا” ۲۲ آذرماه به مجمع فوق العاده برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه می رود. این شرکت برنامه افزایش سرمایه ۱۷.۶ درصدی از محل انباشته دارد.

“حجنوب” در گزارش ۶ ماهه ۲۱ ریال سود برای هر سهم شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۷ درصد کاهش نشان می دهد.

“ثرود” برای سال مالی ۹۵ مبلغ ۳۰۶ ریال سود پیش بینی کرد که نسبت به سال مالی ۹۴ حدود ۱۳ درصد کاهش داشته است. پیش بینی افزایش ۲۵ درصدی فروش به دلیل افزایش تعداد واحدهای قابل فروش مربوط به پروژه های صفائیه یزد، باران، بهارآزادی است.

“خگستر” برای سال مالی ۹۴ مبلغ ۲۳۲ ریال سود پیش بینی کرد و طی ۶ ماه ۱۱۹ ریال معادل ۵۱ درصد پیش بینی را پوشش داده است.

“خفناور” بار دیگر پیشنهاد افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل اورده و مطالبات بمنظور اصلاح ساختار مالی را ارایه کرده است. این شرکت پیش از این افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی را از محل انباشته و اندوخته داشته است.

“بسوییچ” برای سال مالی ۹۴ مبلغ ۵۳۷ ریال سود پیش بینی کرده و طی ۶ ماه۲۷۴ ریال سود برای هر سهم شناسایی کرده و ۵۱ درصد از بودجه را پوشش داده است.

قند اصفهان برای سال مالی ۹۴ مبلغ ۲۳۰ ریال سود پیش بینی کرده و طی ۶ ماه ۲۲۶ ریال زیان برای هر سهم شناسایی کرده است.

به گزارش عصر مالی ، زامیاد در ۷ ماه نخست سال تعداد ۱۴ هزار و ۲۰۷ دستگاه تولید کرده و تعداد ۱۳ هزار و ۳۱۱ دستگاه را فروخته است. گفته می شود برنامه تولید اتوبوس را بار دیگر در برنامه خود قرار داده است.

“شپترو” برای سال مالی ۹۴ مبلغ ۳۳۱ ریال سود پیش بینی کرده و طی ۶ ماه مبلغ ۷۵ ریال معادل ۲۳ درصد را پوشش داد. کاهش خوراک دریافتی از پالایشگاه آبادان به دلایل اورهال خارج از برنامه بخشهای مختلف در شش ماهه اول ۱۳۹۴،کمبود مواد اولیه EDC در بازارهای داخلی و همچنین عدم امکان تهیه از بازارهای خارجی بدلایل تحریم با قیمت های پیش بینی شده مطابق با بودجه، کمبود ماده اولیه VCM در بازارهای داخلی و همچنین پیش ببازارهای خارجی به دلایل شرایط حمل و همچنین تحریم و کاهش قیمت جهانی PVC نسبت به بودجه در شش ماه اول ۱۳۹۴ با توجه به کاهش قیمت جهانی نفت مهمترین عوامل تاثیر گذار بر پیش بینی سود شرکت شده است.
انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=73611
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

تعدیل مثبت دو بیمه‌ای در بورس
تعدیل مثبت دو بیمه‌ای در بورس
تعدیل مثبت دو بیمه‌ای در بورس
تعدیل مثبت دو بیمه‌ای در بورس
تعدیل مثبت دو بیمه‌ای در بورس