محمد علیپور ، مدیر عامل سابق بیمه ما که خبر ناگهانی عزل شبانه اش به یک رویداد پر حاشیه در صنعت بیمه در ماههای ابتدایی امسال تبدیل شد ،حالا قرار است رهسپار یک شرکت جدیدالتاسیس شود.

گمانه زنی های موجود حاکی است ، محمد علیپور ، مدیر عامل سابق بیمه ما که خبر ناگهانی عزل شبانه اش به یک رویداد پر حاشیه در صنعت بیمه در ماههای ابتدایی امسال تبدیل شد ،حالا قرار است رهسپار یک شرکت جدیدالتاسیس شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول به نقل از ریسک نیوز، گمانه زنی های موجود حاکی است ، محمد علیپور ، مدیر عامل سابق بیمه ما که خبر ناگهانی عزل شبانه اش به یک رویداد پر حاشیه در صنعت بیمه در ماههای ابتدایی امسال تبدیل شد ،حالا قرار است رهسپار یک شرکت جدیدالتاسیس شود.
گفتنی است ، حکایت عزل علیپور که خاطرات تلخ برکناری های نابهنگام گذشته همچون برکناری مدیر عامل اسبق بیمه ایران را دوباره در صنعت تداعی کرد ، شرایطی را مهیا کرد که نهاد ناظر آیین نامه کلیدی احراز صلاحیت حرفه ای مدیران بیمه ای معروف به آیین نامه ۹۰ را دردستور کار قرار دهد و جهت اجرا به صنعت ابلاغ کند.
حال با گذشت ماهها از ان زمان گویا علیپور قرار است بر مسند یک شرکت تازه تاسیس تکیه زند تا دوباره تجارب مدیریتی اش را به مرحله اجرا در آورد.
لازم بذکر است ، علیپور که خود در گفتگوی صریح با رسانه ها علت برکناری پر حاشیه اش را خواست سهامدار عمده بیمه ما یعنی بانک ملت دانسته که در ان زمان انتقادهای زیادی را نیز بر این سهامدار عمده به جهت عدم رعایت اصل ذینفع واحد به دنبال داشت ،باید دید چه برنامه هایی را در مسند تازه اش دنبال خواهد کرد.
علیپور که در سال ۹۰ و با تاسیس بیمه ما سکان هدایت این شرکت را در دست گرفت گویا می خواهد تجربه یک شرکت جدیدالتاسیس دیگر را در کارنامه خود ثبت کند.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=73187
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

علیپور راهی یک شرکت جدیدالتاسیس می شود
علیپور راهی یک شرکت جدیدالتاسیس می شود
علیپور راهی یک شرکت جدیدالتاسیس می شود
علیپور راهی یک شرکت جدیدالتاسیس می شود
علیپور راهی یک شرکت جدیدالتاسیس می شود