– همایش نحوه مواجهه با بحران های غیرمترقبه در بانک کارآفرین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پول پرس ، اولین دوره آموزشی آمادگی و واکنش کارکنان در شرایط اضطراری و بحران با سر فصل های معرفی انواع بحران ، اقدامات پیش گیرانه ، کمیته بحران ، اقدامات قابل انجام در زمان بحران و انجام مانورهای فرضی جهت روسای شعب تهران برگزارشد .
براساس این گزارش ایران از جمله کشورهایی است که با وجود برخورداری از مواهب مختلف طبیعی در معرض تهدیدهای ناشی از این مواهب که عموماً در قالب سیل و زلزله بروز و ظهور پیدا می کند قرار دارد .
در ابعاد وسیعتر به باور کارشناسان ، بحران به شکل های مختلف ( طبیعی و غیر طبیعی ) جز جدایی ناپذیر اکثر سازمان های اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و….. بوده و عدم توجه به جوانب آن موجب بروز خسارت های شدید مالی و حتی جانی خواهد شد .
با مقدمه فوق و پیرو مطالعات انجام شده و بررسی های صورت گرفته از سوی سایر سازمان های مشابه ، پیشنهاد مدیریت امور تدارکات بانک کارآفرین در خصوص برگزاری مانورهای دوره ای بحران در شعب و ساختمان های بانک به منظور افزایش آگاهی و آمادگی ذهنی همکاران در مواجهه با شرایط غیر معمول شامل زلزله ، سیل ، حریق و ….. مطرح گردید که پس از اخذ موافقت سیف مدیرعامل بانک ، نخستین دوره آموزشی طی همکاری مدیریت های منابع انسانی ، سازمان و روش ها و امور تدارکات با حضور روسای شعب تهران در بهمن ماه سال جاری برگزار شد.
لازم به ذکر است بر اساس برنامه ریزی انجام شده ، مقرر شده این کلاس ها جهت سایر همکاران در شعب و ساختمان های ستادی نیز برگزارشود تا مقدمات برگزاری مانورهای فرضی زلزله ، حریق و سرقت در سال آینده به صورت میدانی در تعدادی از شعب میسر گردد .

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=692
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

روبه رویی با بحران در ” کارآفرین ” تمرین شد
روبه رویی با بحران در ” کارآفرین ” تمرین شد
روبه رویی با بحران در ” کارآفرین ” تمرین شد
روبه رویی با بحران در ” کارآفرین ” تمرین شد
روبه رویی با بحران در ” کارآفرین ” تمرین شد