مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر از عدم وجود اموال مازاد در این بانک داد.

اخبارپول- مریم ابونیا: مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر از عدم وجود اموال مازاد در این بانک داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، سیامک دولتی در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت در وزارت اقتصاد و دارایی اعلام کرد: در حال حاضر ۵۳۴ شعبه داریم که ۳۰۰شعبه استیجاری است و بر این اساس با وجود مجوز افزایش شعب برنامه ای برای این افزایش نداریم.
وی از توجه و رویکرد نظام بانکی به سیستم بانکداری الکترونیک یاد کرد و اظهار داشت: توجه اصلی ما هم به افزایش خدمات بانکداری الکترونیک در جهت عدم افزایش شعب است.
دولتی در خصوص زمزمه هایی که در خصوص ادغام صندوق ها در بانک قرض الحسنه مهر به گوش می رسد هم گفت: این امر صحت ندارد و برنامه ای برای ادغام صندوق ها نداریم.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در رابطه با افزایش سقف تسهیلات این بانک تصریح کرد: برای افزایش سقف تسهیلات نیاز به مجوز بانک مرکزی داریم و درخواست این موضوع را نیز به بانک مرکزی ارسال کرده ایم هرچند با مخالفت هایی که در برخی مقاطع با افزایش تسهیلات این بانک انجام شد، همچنان پیگیر این امر هستیم.
وی در رابطه با طرح سفیران سلامت بانک قرض الحسنه مهر گفت: در این طرح نمایندگانی به عنوان سفیران بانک به بیمارستان های کشور مراجعه کرده و نسبت به پرداخت تسهیلات مذکور به بیمارانی که دارای مشکل مالی جهت پرداخت هزینه های درمانی هستند اقدام می کنند.
وی ادامه داد: این طرح به مدت سه ماه اجرایی خواهد شد و ما پیگیر این موضوع هستیم تا افراد دارای بیماری خاص بیشتر تحت پوشش این طرح قرار گیرند.
دولتی در خصوص افزایش سرمایه بانک قرض الحسنه مهر تاکید کرد: این بانک با سرمایه اولیه ۱۵ هزار میلیارد ریال مجوز فعالیت گرفت. هرچند یکی از شرایط تشکیل این بانک سهامی عام بودن آن بود، در صورتی که این بانک هنوز سهامی خاص است.
وی ادامه داد: برای تبدیل شدن یک بانک به سهامی عام باید افزایش سرمایه صورت گرفته و تقاضای سهامی عام شدن نیز به بورس ارائه شود.
دولتی تصریح کرد: در مجمع امسال هم بانک ها مکلف شدندکه افزایش سرمایه را تعیین تکلیف کنند و بانک قرض الحسنه مهر به دنبال انجام افزایش سرمایه تا پایان سال جاری با همکاری سهامداران و ورود به بورس است.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=68832
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

همه شعب بانک قرض‌الحسنه مهر سود ده هستند
همه شعب بانک قرض‌الحسنه مهر سود ده هستند
همه شعب بانک قرض‌الحسنه مهر سود ده هستند
همه شعب بانک قرض‌الحسنه مهر سود ده هستند
همه شعب بانک قرض‌الحسنه مهر سود ده هستند