این موضوع که گفته می شود برخی شعب اعلام می‌کنند پرداخت تسهیلات متوقف شده است صحت ندارد.

اخبار پول- مریم ابونیا: مدیرعامل بانک مسکن در خصوص اعطای تسهیلات مسکن به متقاضیان گفت: بانک مسکن در چهارچوب سقف های اعلام شده آمادگی کامل برای پرداخت تسهیلات را دارد و این موضوع که گفته می شود برخی شعب اعلام می‌کنند پرداخت تسهیلات متوقف شده است صحت ندارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار پول(poolpress.ir)، محمدهاشم بت شکن در خصوص پرداخت تسهیلات مسکن یکم توسط بانک مسکن ادامه داد: صندوق یکم یک صندوق خود اتکا است و در جریان ورودی و ثبت نام متقاضیان تسهیلات پرداخت می کند.
وی تصریح کرد: کسری تسهیلات با سازوکارهای توافقی با بانک مرکزی از محل استمحال خطوط اعتباری با بانک مرکزی جبران می شود و بانک مسکن هپ با همکاری بانک مرکزی تدابیر لازم برای خوداتکایی این تسهیلات، پیش بینی کرده است.
مدیرعامل بانک مسکن در رابطه با شرایط تخصیص متمم تسهیلات مسکن مهر اعلام کرد: شرط اختصاصی متم تسهیلات مسکن مهر این است که باید بالای ۷۵ درصد ساختمان پیشرفت فیزیکی داشته باشد که تسهیلات ۵ میلیون تومانی پرداخت شود یعنی تسهیلات پرداختی به مسکن مهر از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان برس
بت شکن همچنین اعلام کرد که ۲ صندوق زمین و ساختمان درشهریور ماه در تبریز و استان مازندران راه اندازی خواهد شد و تصریح کرد: ۳صندوق زمین و ساختمان دیگر هم در نیمه سال ۹۴ راه اندازی خواهد شد که جمعا تعداد صندوق ها به عدد ۶ خواهد رسید.
وی در خصوص اعطای تسهیلات به انبوه سازان گفت: بانک مسکن آمادگی پرداخت تسهیلات به انبوه سازان در قالب بسته های مختلف تسهیلاتی را دارد به شرطی که انبوه سازان گردش حساب خود را در بانک مسکن متمرکز کنند .
مدیرعامل بانک مسکن در رابطه با روش های جدید تامین مالی این بانک افزود: اولین اوراق سفارش ساخت و یا اوراق استثنا منتشر خواهد شد و اوراق صکوک اجاره برای تامین مالی بخش مسکن و اوراق مشارکت به پشتوانه تسهیلات رهنی نیز به زودی منتشر می شود.
در ادامه ابوالقاسم رحیمی انارکی عضو هیات مدیره بانک مسکن در خصوص طرح رها اظهار داشت: در گذشته تا زمانی که هر واحد مسکونی به بانک بدهی داشت فک رهن صورت نمی گرفت اما در طرح رها مشتریانی که ۵ سال از مدت پرداخت بدهی شان باقی مانده معادل بدهی خودشان را سپرده بلند مدت افتتاح کنند وتعهد پرداخت هم بدهند تا سند فک رهن شود.
وی این مژده را نیز به این دسته افراد داد که سود سپرده بلند مدت به حساب هایی که در قالب طرح رها جهت فک رهن افتتاح می شوند، تعلق گیرد.
رحیمی انارکی ادامه داد: در قالب طرح برکت و به دلیل استقبال مشتریان از این طرح، محدودیت ۵ساله برای فک رهن نیز برداشته شد و مشتریان با هر میزان بدهی می توانند در قالب طرح رها این فک رهن را انجام دهند.

مسکن 1

 

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=68198
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

بانک مسکن بدون محدودیت تسهیلات می‌دهد
بانک مسکن بدون محدودیت تسهیلات می‌دهد
بانک مسکن بدون محدودیت تسهیلات می‌دهد
بانک مسکن بدون محدودیت تسهیلات می‌دهد
بانک مسکن بدون محدودیت تسهیلات می‌دهد