شاخص قیمت نیز با ۱۱۶ واحد کاهش عدد ۲۶۸۶۴ را نشان داد.

شاخص کل با ۲۷۵ واحد کاهش بر روی عدد ۶۳۴۲۷ واحد آرام گرفت، به این ترتیب تعداد ۳۷۰ میلیون سهم به ارزش معاملات ۹۰ میلیارد تومان در بازار بورس و تعداد ۱۶۶ میلیون سهام به ارزش ۳۸۲ میلیارد تومان در بازار فرابورس مورد معامله قرار گرفت که باعث شد شاخص فرابورس با ۱۰.۲ واحد کاهش عدد ۷۱۶.۸ را نشان دهد. شاخص قیمت نیز با ۱۱۶ واحد کاهش عدد ۲۶۸۶۴ را نشان داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، امروز اولین روز تغییر دامنه نوسان در شرکت‌های بورسی بود و با توجه به اخبار ضد و نقیض از روند مذاکرات هسته ای و اظهارات مقامات ایرانی و آمریکایی شاهد معاملات منفی و کم حجم در نمادها بودیم.
در گروه رایانه در نماد مداران با حمایت خریدار حقوقی این نماد تا صف خرید نیز پیش رفت. در این نماد ۳.۸ میلیون سهم مورد معامله قرار گرفت و ۶۰ ریال افزایش قیمت را تجربه کرد.
در گروه انبوه سازی تقریبا گروه قرمز پوش بود. در این گروه ثباغ با ۲.۲ میلیون سهم بیشترین حجم معاملات را داشت و ۱۲۸ ریال کاهش قیمت داشت.
در گروه بیمه نماد دانا پرنوسان ترین و پرحجم ترین نماد بود. در این نماد ۸.۹ میلیون سهم مورد معامله قرار گرفت و ۱۹ ریال کاهش قیمت داشت. در این نماد شاهد ۹ درصد نوسان نیز بودیم.
در گروه سایر واسطه‌گری‌های مالی در نماد ولساپا شاهد حمایت خریداران حقوقی بودیم. در این نماد ۱.۸ میلیون سهم مورد معامله قرار گرفت و ۱۳ ریال کاهش قیمت داشت.
در گروه برق،گاز ، بخار و آب گرم در نماد مبین به یکباره در دقایق پایانی بازار خریداران حقوقی اقدام به خرید سنگین در این نماد نمودند و حدود ۹۲% از معاملات امروز را به خود اختصاص دادند. در این نماد همچنین ۳۴ میلیون سهم مورد معامله قرار گرفت و ۲ ریال افزایش قیمت داشت.
در گروه بانک‌ها در نماد وبصادر ۳۸.۵ میلیون سهم مورد معامله قرار گرفت و ۲۹ ریال افزایش قیمت داشت.در این نماد حدود نیمی از خریداران را حقوقی‌ها تشکیل می‌دهند.
به گزارش کارگزاری بانک ملی، در گروه خودرو در نماد خپارس حدود ۳۵ میلیون سهم مورد معامله قرار گرفت و ۳۹ ریال کاهش قیمت داشت. در این نماد حقوقی فروشنده ۵ میلیون سهم عرضه کرد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=62807
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

وضعیت امروز نمادها در بورس
وضعیت امروز نمادها در بورس
وضعیت امروز نمادها در بورس
وضعیت امروز نمادها در بورس
وضعیت امروز نمادها در بورس