در نماد تازه وارد مبین شاهد حمایت توسط خریداران حقوقی بودیم در این نماد حدود ۵۷% از خریداران را حقوقی­ها تشکیل دادند.

شاخص کل با ۶۶ واحد کاهش بر روی عدد ۶۳۴۶۵ واحد آرام گرفت، به این ترتیب تعداد ۴۳۲ میلیون سهم به ارزش معاملات ۹۴ میلیارد تومان در بازار بورس و تعداد ۷۴ میلیون سهام به ارزش ۱۴۶ میلیارد تومان در بازار فرابورس مورد معامله قرار گرفت که باعث شد شاخص فرابورس با ۱۱.۹ واحد کاهش عدد ۷۲۶.۶ را نشان دهد. شاخص قیمت نیز با ۲۸ واحد کاهش عدد ۲۷۱۳۰ را نشان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبارپول(poolpress.ir)، امروز شاهد معاملات کم رمق و منفی در بازار بودیم به طوریکه با عرضه یکباره حدود ۱۵ میلیون سهم وبصادر و منفی شدن این نماد سایر نمادها نیز با افزایش عرضه مواجه شده و در قیمت‌های منفی معامله شدند.

در گروه انبوه سازی ثشاهد با معامله ۲.۴ میلیون سهم بیشترین حجم معاملات را داشت و با فروش سهامداران حقوقی حدود ۱۴ ریال کاهش قیمت داشت.

گروه پالایشگاهی شاهد نوسانات زیاد هستیم به طوری که از صف فروش تا درصد مثبت هم نوسان دارند. در معاملات امروز شبندر با معامله ۱۴.۶ میلیون سهم ۴۰ ریال افزایش قیمت داشت.

گروه سایر واسطه‌گری‌های مالی ولساپا با تعدیل مثبت ۱۵% مبلغ ۴۵۲ ریال سود را برای سال ۹۴ اعلام کرد. همچنین در این نماد امروز ۲.۱ میلیون سهم مورد معامله قرار گرفت و ۵ ریال کاهش قیمت داشت

در گروه برق،گاز ، بخار و آب گرم در نماد تازه وارد مبین شاهد حمایت توسط خریداران حقوقی بودیم در این نماد حدود ۵۷% از خریداران را حقوقی­ها تشکیل دادند. همچنین حجم معاملات در این نماد حدود ۲۶ میلیون سهم بود و ۹۳ ریال کاهش قیمت را تجربه کرد.

در گروه بانک‌ها در نماد وبصادر شاهد حمایت قدرتمند خریداران حقوقی بودیم به طوریکه از قیمت کاملاً منفی تا چند ریال مثبت جمع آوری شد. در این نماد ۸۸ میلیون سهم معامله شد و ۵ ریال کاهش قیمت داشت.

در گروه خودرو خپارس و خکاوه و خزامیا از جمله نمادهایی بودند که از اوایل بازار صف فروش را تجربه کردند. بیشترین حجم معاملات هم مربوط به خپارس است که با ۲۰ میلیون سهم ۳۲ ریال کاهش قیمت را تجربه کرده است.

به گزارش کارگزاری بانک ملی، همچنین امروز ونفت از نمادهایی بود که صف سنگین خرید در دقایق آغازین بازار داشت ولی تا قیمت­های صفر نیز عقب نشینی کرد و با معامله ۳۳.۶ میلیون سهم ۱۰۰ ریال افزایش قیمت را تجربه کرد.

انتهای پیام


لینک کوتاه : http://poolpress.ir/?p=62407
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

حمایت خریداران حقوقی از نماد تازه وارد مبین
حمایت خریداران حقوقی از نماد تازه وارد مبین
حمایت خریداران حقوقی از نماد تازه وارد مبین
حمایت خریداران حقوقی از نماد تازه وارد مبین
حمایت خریداران حقوقی از نماد تازه وارد مبین